הזמינו עוד היום אמן חושים לאירוע!

תעשיית האירועים עוסקת לא רק באירוע עצמו אלא גם בחוויית ההשתתפות בו. זה מה שהופך אירוע להצלחה. מכאן שאי אפשר להפריז בחשיבותם של הסאונד, התאורה והוויזואליה על הבמה. שלושת האלמנטים הללו צריכים להיות מסונכרנים זה עם זה בצורה מושלמת כדי ליצור חוויה בלתי נשכחת עבור המשתתפים. עם זאת, ישנם מספר כלים שיכולים לעזור לך בתהליך זה ולהקל גם על העבודה שלך. כלי אחד כזה הוא iLoud Pro של Altec Lansing. הוא תוכנן כדי לספק לך חוויה סוחפת ישירות מהטלפון או הטאבלט שלך באמצעות Bluetooth או חיבור Wi-Fi. יש לו ארבעה רמקולים ושני טוויטרים שיעניקו לכם כיסוי סאונד של 360 מעלות, כך שתוכלו להרגיש שאתם במרכז כל מה שקורה על הבמה וגם לשמוע כל פרט של מה שקורה סביבכם ללא כל עיוות או הפרעה באיכות צליל באשר היא
תמונה: freepik

אמן חושים לאירוע

אמן חושים הוא בדרן המסוגל לחוש ולחוות את הסביבה הסובבת אותם. כמו כן אחד האנשים המבוקשים בשוק לאמן חושים הוא לא מאשר אמיר לוסטיג, אבל לעתים קרובות הם נשכרים לחתונות, מסיבות ארוחות ערב או כל אירוע אחר שצריך מגע של קסם. לרוב החושים תהיה שגרה קבועה שהוא מבצע לכל אירוע. השגרה הזו יכולה להשתנות מהיותו איש ראווה פשוט ללא טריקים ועד להיותו קוסם מומחה עם עשרות שנות ניסיון. מה שהכי חשוב הוא שהם ידעו לקרוא את הקהל שלהם ולבדר אותם לאורך כל האירוע. אמן חושים לאירוע הוא מתכנן אירועים או רכז בעל חוש חזק למה אנשים רוצים וצריכים. הם מיומנים באסתטיקה ובעלי הבנה טובה בעיצוב חושי. הם משתמשים בכישורים שלהם כדי ליצור סביבה שתעורר את כל חמשת החושים ותגרום לאורחים להרגיש בנוח.

אמן חושים

אמן חושים לאירוע הוא אדם המיומן בכל חמשת החושים. האדם יכול לחוש ולחוות את כל מה שקורה סביבו ולהשתמש בידע הזה כדי ליצור אירוע שיהיה בלתי נשכח עבור כל הנוכחים. תעשיית האירועים הופכת תחרותית יותר ויותר. האירועים מתחרים כעת זה בזה על הרמקולים הטובים ביותר, האולמות הטובים ביותר והטכנולוגיה החדישה ביותר. עם זאת בחשבון, אמן חושים יכול לעשות את כל ההבדל. הם מסוגלים להשתמש בכישוריהם כדי ליצור חוויה שתגרום למשתתפים להרגיש שהם בעולם אחר. תעשיית האירועים מתחילה להבין שזה לא קשור למה שאתה עושה באירוע, אלא איך אתה עושה את זה.

תעשיית האירועים עברה מהפך על ידי טכנולוגיה. מההצגה של השילוט הדיגיטלי הראשון אי פעם בשנת 1982 ועד לחידושים האחרונים כמו הולוגרמות, מציאות מדומה ומציאות רבודה, מתכנני אירועים אינם מוגבלים עוד למה שהם יכולים לראות ולשמוע. עתיד האירועים יהיה סוחף עוד יותר. הדור הבא של מתכנני אירועים יוכל להשתמש בחושים האחרים שלהם כאשר הם מתכננים אירועים. הם יוכלו לשלב ריחות בעיצובים שלהם ויש להם חוש מגע עם משוב הפטי מהמכשירים שלהם. נראה כי מאמר זה עוסק באופן שבו תעשיית האירועים משתנה עקב הטכנולוגיה וכיצד הטכנולוגיות החדשות הללו ימשיכו להתפתח בעתיד.

למידע נוסף על אומן חושים ביקרו באתר בכתובת: https://amirlustig.co.il

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך