סוף לסכסוך הדמים?

הסולחה הגדולה: אייל נגר ועמוס לביא יכניסו הערב ספר תורה באולמי אלגריה

לאחר שנים של נסיונות חיסול הדדיים ואיבה שהבעירה את הדרום, יתכנסו הערב העבריינים אייל נגר ועמוס לביא לסולחה מתוקשרת באולמי אלגריה בתיווכם של עבריינים אשדודים בכירים. כל הפרטים>>>

סוף לסכסוך הדמים שהבעיר את הדרום? העבריינים הבכירים אייל נגר מאשדוד (רחובות במקור) ועמוס לביא מרחובות סגרו על סולחה לאחר שנים של נסיונות חיסול הדדיים והיא אמורה להתקיים הערב באולמי אלגריה בצומת בילו, אז בניהולו של הרב דוב קוק אמורים השניים ביחד עם העבריין יהודה עמר להכניס ספר תורה ולסיים את מרחץ הדמים והאיבה.

רבים הימרו שסולחה כזאת לעולם לא תצא לפועל לאחר שלנגר יוחס מטען החבלה בחתונתו של עמוס לביא וכן הטמנת מטען החבלה במכוניתו של לביא לפני כמה שנים. גם ללביא מיוחסים נסיונות חיסול של נגר עצמו וחבריו, כך שסולחה נשמעה כדבר הזוי.

אולם נקודת המפנה ארעה בשבועיים האחרונים, כאשר לפני שבועיים סגר נגר סולחה עם העבריין א.פ מאשדוד לאחר סכסוך ארוך וממושך. א.פ וגיסו נחשבים לבני בריתם של האחים לביא ובתיווכם נרקמה הסולחה המדוברת כשבתווך מעורבת גם משפחת פשע גדולה מהמגזר לה מייחסים את חיסולו של בני שלמה.

נגר עצמו נשבע בפני האחים לביא שאין לו קשר למטען החבלה בחתונתו של עמוס ולמרות שכל האצבעות מובילות לבני שלמה, הוא לא ידע מכך וגם אם שלמה שם את המטען הוא פעל לבדו.

דבר זה סלל את הדרך לסולחה כשהעובדה שנגר ולביא היו חברי נפש בעבר עשתה את הדרך ליותר קלה, כשגם הלחץ ממשפחות שני הצדדים שמכירות טוב מהילדות ברחובות עשה את שלו.

איך הגיבו חבריו של נגר לסולחה ומדוע הם לא הצטרפו? כל הפרטים כולל הסולחה עצמה שתערך הערב בעיתון סוף השבוע של 'המגזין'.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך