שימו לב

הרוחות בעוצמה הגבוהה כבר כאן – עץ קרס ברובע ט'

רמת הכוננות בעיר עומדת על 3 מתוך 4. בעירייה קוראים לתושבים לחזק גם חפצים שעלולים לעוף.
צילומים: עיריית אשדוד.

רמת כוננות החורף בעיר אשדוד עומדת היום, שני על 3 מתוך 4. בעירייה תגברו את מספר משאיות המנוף בעיר ל-12, והצוותים ערוכים בשטח ובמוקד העירוני לכל תרחיש. עץ כבר קרס ברובע ט', והעירייה פינתה אותו מהמקום.

העיירה ממליצה:
לא להסתובב בחוץ בשעות הקרובות.
לחזק חפצים שעלולים לעוף ברוח.
להכניס הביתה בעלי חיים
לשהות במקומות סגורים
בדקו מה קורה עם הסבים והסבתות, השכנים הוותיקים
דווחו למוקד 106 על כל מפגע או חשש למפגע

בעירייה פועלים על פי תכנית עבודה מסודרת – נוהל חורף, שכולל את מודל הרמזור ומערכת חיזוי בלעדית של חברת משאבי סביבה היודעת לדייק את כמויות הגשם ואת האזורים שבהם זה יקרה. בנוסף, עובדי העירייה פועלים בשטח ומנקים כ-12 אלף קולטנים, גוזמים עצים שעלולים להישבר וקוראים לתושבים לחזק גם חפצים שעלולים לעוף ולחסום קולטנים. המערכת הלוגיסטית הכוללת מנופים, גיזום ומשאיות פינוי תהיה בכוננות מלאה.

בהתאם לצפי המשלב רוחות וגשם, הוחלט כבר עכשיו על תגבור בעובדי עירייה שיוכלו לתת מענה מידי לכל תרחיש או שינוי. כל המידע יזרום למרכז הבקרה על 840 מצלמותיו, ויתוכלל לטובת תמונת מצב עדכנית על העיר כוללה הכוללת רצועת חוף ים, נחל ודיונה, 622 רחובות, 11,080 קולטנים, 40 אלף עצים, 8 מובילים ראשיים ו-150 ק"מ תשתית הולכה תת קרקעית. בעירייה מבהירים כי כרגע אין שינוי לגבי השוק העירוני ביום רביעי והוא צפוי להתקיים כרגיל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך