בת חצי שנה ננעלה ברכב באשדוד

תינוקת ננעלה בשגגה באשדוד ברחוב הסייפן באשדוד ברכב לעיני אמה וחולצה בשלום על ידי מתנדב ידידים. האמא הודתה לו ולארגון בדמעות.
האם והמחלץ חיים מאייער.

הבוקר (ראשון) בשעה 7:25 התקבלה קריאה במוקד ידידים, אודות תינוקת כבת חצי שנה שננעלה בשגגה ברכב לעיני אמה, ברחוב הסיפן באשדוד.

חיים מאייער, מתנדב הסניף, נענה לקריאה ובאמצעות הציוד הייעודי שברשותו חילץ את התינוקת בזריזות ונחישות, ללא גרימת נזק לרכב.

חיים מספר: "הייתי בבית ובעודי מתכונן ליציאה לעבודה, קיבלתי את הקריאה. מיד יצאתי והגעתי במהירות למקום הארוע. מתברר שבעת יציאת האמא מהרכב על מנת לקחת את בתה, המפתח נשאר בסוויץ׳ וכשהדלת נסגרה הרכב ננעל. בתוך פחות מדקה מהרגע שהגעתי חילצתי את הילדה בקלות, ללא גרימת נזק לרכב. סיפוק עצום לפתוח ככה את השבוע, כשבדקות בודדות אמא יכולה לחבק שוב את בתה.
האמא הודתה לי בדמעות על החילוץ המהיר ושיבחה את ארגון ידידים".

בידידים שבים וקוראים להורים להיזהר שלא לסגור את דלת הרכב כשילד בתוכו, גם לא לרגע • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 מכל טלפון, ללא כוכבית.

https://yedidim-il.org

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך