שימו לב!

חשש כבד בעירייה כי עוצמת הרוחות החל משני עלולה לגרום לנזקים

העוצמה תהיה הגבוהה ביותר בחורף הנוכחי וצפויה להיות במהירות של עד 100 קמ"ש. החל משני רמת "כוננות חורף" תעלה ל- 3 מתוך 4 באשדוד. מעירית אשדוד נמסר: "עיריית אשדוד קוראת לציבור לחזק בצורה מאסיבית פריטים שנמצאים במרפסת עם עדיפות להכניסם לתוך מבנה סגור. ההמלצה היא להכניס גם את בעלי החיים פנימה. לאוכלוסיית המבוגרות עדיף להיות בתוך מבנה סגור".
צילום: באדיבות עיריית אשדוד.

עוצמת הרוח במערכה החורפית הנוכחית שנכנסת לאשדוד החל מיום שני, מעוררת דאגה בעיריית אשדוד.

על פי "מטה החורף" של העירייה, העוצמה תהיה הגבוהה ביותר בחורף הנוכחי וצפויה להיות במהירות של עד 100 קמ"ש. בעירייה פונים לתושבים, קבלנים ויזמים לפעול באחריות ולתחזק חפצים, יריעות ועוד כדי שלא יעופו ברוח ואף נשלחו הודעות בעניין.

בתום הערכת מצב שהתקיימה ביום ראשון בשעה 10:30 הוחלט שהחל ממחר רמת כוננות תעלה ל- 3 מתוך 4 באשדוד. משעה 07:00-14:00 עוצמת משבי הרוח יהיו-50-80 קמ״ש, והשיא בשעה 14:00 עם 100 קמ"ש ויותר. החשש הכבד הוא שעוצמת הרוחות עלולות לגרום לנזקים. אגב המשקעים שירדו ביום שלישי יהיו בעוצמה בינונית.

מעירית אשדוד נמסר: "עיריית אשדוד קוראת לציבור לחזק בצורה מאסיבית פריטים שנמצאים במרפסת עם עדיפות להכניסם לתוך מבנה סגור. בכלל, לא יהיה נח, על פי העירייה להסתובב בחוץ. בעירייה קוראים להכניס גם את בעלי החיים פנימה. אנו קוראים לאוכלוסיית המבוגרות להעדיף להיות בתוך מבנה סגור".

בעירייה פועלים על פי תכנית עבודה מסודרת – נוהל חורף, שכוללת את מודל הרמזור ומערכת חיזוי בלעדית של חברת משאבי סביבה היודעת לדייק את כמויות הגשם ואת האזורים שבהם זה יקרה. בנוסף, עובדי העירייה פועלים בשטח ומנקים כ-12 אלף קולטנים, גוזמים עצים שעלולים להישבר וקוראים לתושבים לחזק גם חפצים שעלולים לעוף ולחסום קולטנים. המערכת הלוגיסטית הכוללת מנופים, גיזום ומשאיות פינוי תהיה בכוננות מלאה.

בהתאם לצפי המשלב רוחות וגשם, הוחלט כבר עכשיו על תגבור בעובדי עירייה שיוכלו לתת מענה מידי לכל תרחיש או שינוי. כל המידע יזרום למרכז הבקרה על 840 מצלמותיו ויביא לתמונת מצב עדכנית על העיר כוללה הכוללת רצועת חוף ים, נחל ודיונה, 622 רחובות, 11,080 קולטנים, 40 אלף עצים, 8 מובילים ראשיים ו-150 ק"מ תשתית הולכה תת קרקעית. אגב, בעירייה מבהירים כי כרגע אין שינוי לגבי השוק העירוני ביום רביעי והוא צפוי להתקיים כרגיל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך