תיעוד מרגש

טום בן זקן התברך אצל הרב הראשי והבטיח "הגלגל הענק יהיה סגור בשבת"

בתיווכו של סגן ראש העיר הרב יחיאל וינגרטן, שחקן הכדורגל טום בן זקן הגיע לקבל את ברכתו של הרב הראשי הספרדי, לאחר שהבטיח כי הגלגל הענק יהיה סגור בשבת בהתאם לתנאי המכרז בו זכה, צפו בתיעוד המרגש

הסאגה הגדולה שהעסיקה את סגני ראש העיר בשבוע שעבר וזה שלפניו, סביב האטרקציה החדשה שאמורה להיפתח באשדוד בסוף השנה, ככל הנראה הגיעה לסיומה.

מי שזכה במכרז להפעלת הגלגל הענק הוא שחקן הכדורגל של מ.ס אשדוד – טום בן זקן, לאחר בירור קצר התברר שתום מתכוון לסגור את עסקיו בשבת, וכך הייתה כוונתו כשזכה במכרז.

מתברר שסגן ראש העיר הרב יחיאל וינגרטן החליט לקחת על עצמו את העניין ולברר אתו לעומק, לאחר שיחה עם בן זקן הוא החליט ללכת איתו לרב הראשי הספרדי של העיר אשדוד הרב חיים פינטו, על מנת שזה יברך אותו ויחזק אותו על המצווה החשובה, וכך היה.

בסוף השבוע האחרון הגיעו השניים ללשכתו שבמועצה הדתית, שם שוחחו עם הרב שחיזק את מעשה ידיו של שחקן הכדורגל, שאמר כי בחוזה עליו חתם לא היה מחויב לפתוח בשבת ולכן התמודד על המכרז.
צפו בוידאו:

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך