בקרוב: חן עשור תקים עמותה חדשה שתלחם בניכורי הורי ותלונות שווא

חן עשור למען האבות הגרושים - בקרוב תעמוד בראש עמותה שתלחם בניכורי הורי ותלונות שווא. עשור: הבטחתי לעשות הכל בכדי לעזור להם"

ניכור הורי זה אחד הדברים הכי קשים שהורה יכול לחוות. בישראל למרבה הצער התופעה מאוד רווחת בישראל, בעיקר לפני ואחרי גירושים. לא פעם אנו שומעים על סיפורים קשים בתחום שמסתיימים בטרגדיה.

אחת הפעילות הבולטות שנלחמות בנושא תלונות שווא וניכור הורי, היא אשת התקשורת חן עשור שלקחה את העניין כפרוייקט ועוסקת בתחום כבר מספר שנים. עשור היא מהיחידות בתחום התקשורת שדואגת שהנושא יהיה על סדר היום כל הזמן. לאחרונה החליטה אף להקים עמותה מיוחדת שתלחם בניכור הורי ובתלונות שווא. לעמותה יקראו "יו טו" והיא תספק ייעוץ, תמיכה ואנשי מקצוע למי שחווה ניכור הורי או סובל מתלונות שווא.

חן, נראה שלקחת את הנושא כפרויקט

"כן, לחלוטין. מבחינתי זה פרוייקט חיי, הבטחתי לעצמי שלא אזנח את אותם הורים ואעשה הכל בכדי לעזור להם. לכן החלטתי לפתוח את העמותה, כרגע אנחנו עובדים על זה עם עורכי דין ומול רשם העמותות"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך