שלושה פצועים בתאונה בין רכב פרטי לאוטובוס

השלושה בגילאי 30 עד 50. התאונה ארעה ברחוב היהלומים באשדוד. בתאונה שני פצועים קל ואחד בינוני עם חבלת ראש, שפונה לביה"ח אסותא אשדוד.
צילום איחוד הצלה.

תאונה בה היו מעורבים שלושה פצועים, ארעה הערב, שלישי, בין רכב פרטי לאוטובוס, ברחוב היהלומים אשדוד.

דוברות איחוד הצלה – מחוז דרום: צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו טיפול ראשוני לצעיר (כבן 30) שנפצע בינוני ולשני נפגעים קל (בגילאי 30 ו-50) בתאונה ברחוב היהלומים באשדוד. ברוך פרידמן ושמואל אריה חובשי איחוד הצלה סיפרו: "מדובר בתאונה עם מעורבות רכב ואוטובוס. הענקנו סיוע רפואי לנוסע שישב ברכב מאחור שנפצע בינוני ולאחר מכן הוא פונה למרכז הרפואי אסותא. כמו כן הענקנו סיוע בזירה לשני נפגעים קל".

דוברות מד"א : בשעה 17:00 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש, על תאונת דרכים בין אוטובוס ריק מנוסעים לרכב פרטי ברחוב היהלומים באשדוד. חובשים ופרמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לביה"ח אסותא 3 פצועים בהם: גבר כבן 30 במצב בינוני עם חבלת ראש, ו- 2 פצועים במצב קל".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך