אלמנה, אם ל-9, קורסת לאחר שנותרה עם חובות להוצאה לפועל

האם: "אני ממש מתביישת, אבל זהו הגיעו מים עד נפש". בקרוב היא אמורה לחתן את אחת מבנותיה, וגם כאן לא ברור אפילו איך תרכוש שמלת כלה.

אם ל-9 מאשדוד, נקלעה למצב כלכלי קשה לאחר מות בעלה. האישה לא מצליחה לשלם את חשבונות המים, החשמל והארנונה, ויש לה חובות בהוצאה לפועל. היא עובדת בניקיון בתים, אבל אין לה בכדי לעמוד בהוצאות ובכלכלת הבית ובתשלום השכירות. היא במצב קריסה. אגב היא עומדת חתן את אחת מבנותיה והיא לא יודעת אפילו איך לדאוג לה לשמלת כלה.

בצר לה היא פנתה לאנשי "נותנים מהנשמה", נחמן פרץ ונחמן ישי בבקשה עזרה:

נחמן היקר: "אני פונה אליך כי אני נמצאת במצב מאוד לא נעים. אכן התאלמנתי לא מזמן כאשר בעלי השאיר אותנו עם המון חובות ותיקים רבים בהוצאה לפועל שאני חייבת לשלם כי אם לו הם כל הזמן מתייצבים אצלנו וזה גורם לממש צער. אני אמא ברוכת ילדים גרה בשכירות ומתפרנסת מקצבת שארים. אני עושה קצת ניקיונות בבתים כדי להכניס פרנסה לבית, אבל זה לא מספיק לי בכלל אני בקושי יכולה לכלכל את הבית. יש לי חוב גדול בארנונה והמים תיכף גם חשבון החשמל יגיע ואין לי במה לשלם את כל ההוצאות האלו.
עם כל המצב הזה ב"ה אני מחתנת ילדה ממש בקרוב ואני לא יודעת איך אני יעמוד במצב הזה אני ממש מתביישת, אבל זהו הגיעו מים עד נפש ופניתי אליך בבושה, אבל כבר אין לי ברירה ותקוותי שכן תוכל לנסות לעזור ככל האפשר. אני שוב מתנצלת על הפניה שלי אליך אבל לא נשארה לי ברירה אני ממש קורסת תחת העול הגדול הזה. אני פונה ללב שלך בתקווה שתבין את מצבי ושתוכל לסייע לי.
הודה לך מקרב לב אם תוכל לעשות משהוא בנידון. יום טוב וברכה והצלחה".

למעוניינים לעזור: נחמן פרץ 0535201893 נחמן ישי 0507455889 – עמותת נותנים מהנשמה

ניתן לתרום בביט או בכרטיס אשראי בקישור המצורף 👇
https://meshulam.co.il/quick_payment?b=56aa7fb5028adf1b3fcbb45a8179052e&fbclid=PAAaYv-_Y-Gt2cG5L9MII0dtfnoWf0wPPES-Grirtda7oFyeQgBW6FpLN-0ho

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך