נקודה מול שמונה. מ.ס אשדוד סיימה בתיקו 1:1 מול קרית-שמונה.

אחרי שני ניצחונות רצופים בליגה, סיימה מ.ס אשדוד בתיקו 1:1 עם קרית-שמונה בבית. אשדוד שהשוותה מרגלי אלעד שחף בתוספת הזמן, הייתה ראויה לפחות לנקודה.
מ.ס אשדוד. (צילומים: טל אקוקה).

תשע  אחרי קרית-שמונה? זו הייתה השאלה המרכזית. האם מ.ס אשדוד תצרף ניצחון שלישי ותזכה ב-9 נקודות רצופות בשלושת המשחקים האחרונים גם אחרי המשחק במוצ"ש מול קריית-שמונה, באצטדיון הי"א. זה נגמר בתיקו עם שער בתוספת הזמן לאשדוד, שעשה צדק איתה – 1:1 בסיום.

נקודת הפתיחה של אשדוד הייתה פחות טובה עם 4 שחקני הגנה שנעדרו. טום בן זקן, טימותי אוואני, דיוויד קופרמן וננאד צבטקוביץ'. אבל אחרי 7 דקות נראה שאשדוד הסתדרה וקיבלה פנדל. חמודי כנעאן הוכשל ברחבה. השופט ניב שטייף הלך לואר וקבע שאין פנדל. הואר התערב אחרי שער של שבירו שעבר עבירה על גיל כהן. יש משחק.

נאור סבג יכול היה לעשות את הראשון (22) אבל הבעיטה שלו עלתה מעל לשער ממרחק של 10 מטרים. בצד השני מוחמד שכר הגיע אל מול ג'ראפי (23) והאחרון מנע שער בטוח. הכל פתוח. שתי הקבוצות המשיכו לחפש את השער, כמו מוגיס (41) לאשדוד ושאכר (45)  לקריית-שמונה, שיכלו לכבוש.. זו הייתה מחצית בלי שערים, אבל עם הרבה כדורגל.

יעקב בריהון עובר שוב את הגנת קרית-שמונה.

. המחצית השנייה נפתחה בלי אירועים ליד השערים, אבל אשדוד הייתה הדומיננטית יותר. ממאטה (66) הגיע למצב שיכול היה מסוכן, אבל שיחרר כדור חלש מידי ושוער קריית-שמונה, ברטקוש, עצר את הכדור.

אבל דווקא קרית-שמונה, בניגוד לכל מה שקרה במחצית עד אז, היא זו שעלתה ליתרון בדקה ה-72). מוחמד שכר נשאר לבדו, הגיע מול ג'ראפי ומולו עשה 0:1 לאשדוד. עברו רק 3 דקות ודוס סנטוס הגיע מול ג'ראפי , נגע בכדור שנראה נכנס לשער וג'ראפי בזינוק מצוין הציל שער שטוח.

אשדוד הייתה ראויה לנקודה. היא רצתה את השוויון, קרית-שמונה רק בזבזה זמן לשמור על התוצאה. הלחץ של אשדוד בסופו של דבר, אבל ממש בסופו של דבר, בתוספת הזמן הביא לשוויון. אלעד שחף הגיע למצב ברחבה, בעט כדור חזק שהגיע לרשת הגבוהה של קריית-שמונה – 1:1.

.מ.ס אשדוד: ג'ראפי, זסנו (קופרמן, 77), חכמון, גיל כהן, אספה (רועי לוי, 81), סבג, סבן (הרוש,77), שחף, כנעאן, בריהון (אקולטסה, 77), מוגיס (ממאטה, 46).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך