בזכות הפרסום באשדוד אונליין: משפחה בת 6 נפשות לא נותקה מחשמל וגז

הסיפור על אם חד הורית לחמישה ילדים שנותרה חסרת כל, פורסם באשדוד אונליין וזכה לחשיפה ולתרומות רבות. מי שתמכו בה לכל אורך הדרך היו אנשי עמותת "נותנים מהנשמה", נחמן פרץ ונחמן ישי. נחמן פרץ: "בזכות טוב ליבם של אנשים והפרסום דאגנו להם לכל מה שהיו צריכים, כולל מטרנה לתינוקת בת השנתיים וחצי".
אישה בוכה באשדוד

יש אנשים טובים בעיר אשדוד. את זה גילתה משפחה בת 6 נפשות, 5 ילדים ואם, שנותרו חסרי כל, בלי אוכל, כולל לתינוקת בת השנתיים וחצי, עם חשש לניתוק החשמל והגז בגלל חוב.

הסיפור על האם חד ההורית מאשדוד שנאבקת על קיומה ועל המזון עבורה ילדיה, פורסם ב"אשדוד אונליין". המקרה הקשה הגיע אל אנשי עמותת לתת "נותנים מהנשמה", נחמן פרץ ונחמן ישי, שמיד נענו לקריאת האם. האם כתבה להם פנייה מרגשת והראתה להם את המקרר הריק שלה ואת העובדה שאין לה לילדיה ולביתה בת השנתיים וחצי, מה לאוכל. בבית אין אוכל, אין מטרה לתינוקת, אין טיטולים עבורה ובנוסף יש חוב של כ-3500 שקלים לחברת החשמל. האם עובדת, אבל שכרה הוא מתחת למינימום ולא עובר את 3500 השקלים.

הודעת התודה של האם לנחמן פרץ ונחמן ישי, אנשי עמותת :,נותנים מהנשמה".

השניים מיד פנו לכל מי שיכול לעזור. הפרסום עזר להם מאוד והם הצליחו לגייס כסף, מצדם של אנשים טובים מהעיר, בכדי לעזור לאם. נחמן פרץ:  "בזכות טוב ליבם של אנשים והפרסום דאגנו להם לכל מה שהיו צריכים, כולל מטרנה לתינוקת בת השנתיים וחצי. קנינו להם גם אוכל ומוצרים נוספים, שיספיקו להם חודש קדימה. תודה לכולם".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך