מתנות חברתיות לארגונים

מיום ליום אנו רואים עלייה במודעות לרכישת מתנות חברתיות לארגונים. בעלי עסקים מהגדולים לקטנים המחליטים לפנק את העובדים שלהם במתנות לכבוד אירועי חברה, ימי הולדת ואפילו חגי ומועדי ישראל. מה אם היינו אומרים לכם שבפעם הבאה שתרכשו מתנה לעובדי הארגון שלכם, תוכלו גם להעניק לחברה בחזרה?
תמונה FREEPIK

TNX – להעניק מתנה עם ערך

TNX מתנות חברתיות מקבוצת שכולו טוב, מוצג המאפשר להעניק לעובדי הארגון מתנה עם ערך אמיתי. בכל פעם שאתם רוכשים אחד ממוצרי TNX, אתם מקדמים יצירת הזדמנות שווה לאנשים עם מוגבלויות במטרה לשלבם/ן בשוק העבודה ובחברה. אנו מזמינים אתכם להעניק לעובדי הארגון שלכם, משפחה, חברים, לקוחות וספקים מתנה חברתית שכיף לקבל וכיף יותר לתת.

מאחורי הקלעים: מפעלי הייצור של TNX

TNX הוא מותג מתנות חברתיות (לינק לאתר TNX) מקבוצת שכולו טוב (לינק לאתר קבוצת שכולו טוב), שמסעו מתחיל במפעלי הייצור אשר הוקמו במטרה לספק מסגרת הכשרה תעסוקתית ושיקומית עבור אנשים עם מוגבלויות. במפעלי קבוצת שכולו טוב, מייצרים מגוון מוצרים משוקולדים, נרות, סבונים, עציצים, חליטות תה ועד מארזי ספא ומארזי חגים חגיגיים. המפעלים של TNX ממוקמים בפריסה ארצית של למעלה מ – 30 דוכני בנקודות שונות ברחבי הארץ. 

כל נקודות המכירה לצד תפעול אתר האינטרנט מהוות מסגרות שיקום והכשרה תעסוקתית – כך שמשלב הייצור ועד הגעת המוצר אצלכם לבית מדובר במיזם חברתי.

מה הם המוצרים אותם אתם יכולים לרכוש לארגון שלכם?

קבוצת שכולו טוב משקיעה מאמצים רבים יחד עם מותג המתנות TNX על מנת שתוכלו ליהנות מייצור מקומי כחול לבן לצד רכישת מתנות שיתאימו לכל אירוע – אירועים משפחתיים, אירועים עסקיים, מתנות חברתיות לארגונים ועוד. כמו כן, כל המתנות במחירים נגישים ואטרקטיביים לכיס שיאפשרו לכם להעניק באהבה ולעשות טוב לכל הקרובים אליכם. בין המוצרים שלנו תוכלו למצוא מגוון מארזים ומתנות ייחודיות במחירים של החל מ 20 ₪ בלבד, עם משלוחים לכל רחבי הארץ.

זה הזמן לבחור טוב ולהעביר אותו הלאה.

מתנות חברתיות לארגונים- עלייה ברמת המעורבות של העובדים

מתנות חברתיות- הן הדבר הבא בארגון שלכם. לא סתם מעסיקים רבים בוחרים ברכישת מתנות חברתיות לעובדים, כשהעובדים מקבלים מתנה עם ערך ומסר חברתי הם מרגישים שותפים לעשייה חברתית, תחושת גאווה, סיפוק ושייכות למקום העבודה. כשהעובדים מקבלים מתנה עם ערך חברתי, במיוחד כשמדובר על מתנות שמיוצרות, נארזות ונעטפות על ידי אנשים עם מוגבלויות- הם מגלים מעורבות בעשיה חברתית המעניקה משמעות, תחושת גאוות יחידה וחיבור הרגשי למקום העבודה. כיום מותג TNX נותן לכם את האפשרות ליהנות ממגוון רחב של מתנות המתאימות לכל אירוע ובמחירים שווים לכל כיס. 

מתנות חברתיות לארגונים – קבוצת שכולו טוב

קבוצת שכולו טוב פועלת לקידום והשתלבות תעסוקתית וחברתית בקהילה, ומפעילה עשרות מיזמים חברתיים המשמשים כמסגרות הכשרה תעסוקתיות עבור אנשים עם מוגבלויות. כל המוצרים הנמכרים תחת מותג המתנות החברתיות של הקבוצה TNX- מיוצרים, נארזים ונעטפים על ידי אנשים עם חסמים תעסוקתיים המתמודדים עם מגבלה נפשית או פיזית. ב TNX תוכלו למצוא מתנות לכל אירוע- כנסים עסקיים, ימי הולדת לעובדים, מתנות לראש השנה, חנוכה, פורים, פסח וכל מועד חגיגי אחר. לפני כל חג תוכלו למצוא באתר TNX קטלוג מתנות ייחודי במטרה להעניק לעובדים שלכם את הטוב ביותר. ניתן לבצע התאמות אישיות ומיתוג של העסק שלכם עם מתנות מגוונות לשיקולכם. דרך הענקת המתנות החברתיות שלנו אתם משפיעים לטובה על אנשים עם מוגבלויות, על הארגון וכמובן על עובדיכם- כי כשאתם בוחרים בקבוצת שכולו טוב, אתם בוחרים לעשות טוב לכם ולקהילה. ברכישת מוצר מאחד ממפעלינו הנכם שותפים לקידום וליצירת הזדמנות תעסוקתית שווה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך