חמודי כנעאן: "אני מתרכז באשדוד"

כנעאן, התייחס לכך ששמו עלה כמעומד למכבי ת"א. המאמן בן שמעון: "באנו אחרי שבוע שאנחנו חבולים וחסרים, עם מחלות קצת, ומדהים שעברנו את זה".
חמודי כנעאן.

מאמן מ.ס אשדוד, רן בן שמעון חזר לקווים לאחר המחלה. בן שמעון חזר למשחק במוצ"ש מול חדרה, ואשדוד ניצחה 0:2. בסיום הוא התייחס למשחק ולשבוע שהקבוצה עברה.

רן בן שמעון: "יש אנרגיה טובה, החבר'ה ניצחו משחק קשה מאוד. זה אחד המשחקים הקשים בליגה לשחק פה מול חדרה. באנו אחרי שבוע שאנחנו חבולים וחסרים, עם מחלות קצת, ומדהים שעברנו את זה. יש כמה שחקנים שהגיעו ועוזרים לנו להבין טוב יותר את המשחק, אחרים שעושים התקדמות כמו חמודי וזוהר. יש פה סגל טוב".

הקשר חמודי כנעאן התייחס לפרסומים ששמו עלה כמועמד למכבי ת"א: "אני מתרכז באשדוד. שמח שעזרתי לקבוצה להשיג שלוש נקודות והשאיפה להגיע עם אשדוד כמה שיותר גבוה. עובדים קשה באימונים, אני שמח שזה מתבטא גם במגרש. אנחנו נתכונן כל השבוע למשחק הבא ונקווה לעשות עוד משחק כזה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך