בן שמעון יפתח מול חדרה….על הקווים – צפו

המאמן רן בן שמעון נעדר שלושה ימים לאחר שחלה בשפעת. עוזרו משה אוחיון החליפו. יתכן והחלוץ רועי בן שמעון יפתח במוצ"ש (18.00, נתניה). שלו הרוש יחסר בגלל צהובים.
מ.ס אשדוד באימון בשישי, ללא בן שמעון. (צילום: משה סידי).

מ.ס אשדוד תרצה לצרף ניצחון שני בצריפות גם במוצ"ש, במשחק מול הפועל חדרה, (נתניה, 18.00). לאשדוד ולחדרה יש אותו מספר נקודות וזה "קרב ישיר" על הפלייאוף העליון.

משה אוחיון.

מי שנעדר מהאימונים השבוע הוא המאמן רן בן שמעון שחלה בשפעת ונעדר כבר 3 ימים. כמו שזה נראה במוצ"ש הוא כבר יעמוד על הקווים. עד אז העביר את האימונים, משה אוחיון עוזרו. אוחיון והשוער יואב ג'ראפי התייחסו למשחק.


 

אקולטסה באימון אשדוד.

מבחינה מקצועית נראה כי ההרכב ששיחק מול ריינה בניצחון האחרון (0:2 לאשדוד), יפתח. יתכן כי החלוץ רועי בן שמעון ייכלל בהרכב בהתקפה. הקשר שלו הרוש ייעדר בגלל צהובים. מי שכבר לוקח חלק באימוני אשדוד הוא אלטון אקולטסה, שכנראה יהיה בסגל. מיכאל אוחנה עדיין לא כשיר למשחק ולא יהיה בסגל במשחק מול חדרה.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך