"אנחנו מגיעות מוכנות ודרוכות למשחק, ובכדורסל הכל יכול להיות"

את הדברים אומרת יערה יצחקי, שחקנית מכבי בנות אשדוד בכדורסל. היום (רביעי) נערכה מסיבת העיתונאים לפני גמר גביע המדינה מגדל לנשים שיתקיים מחר (18:00) באולם בית בין מכבי בנות אשדוד למכבי חיפה, שרוצה להחזיר תואר לארון לאחר שנים של יובש ומכבי חיפה שרוצה לזכות בתואר לראשונה בתולדותיה.
לקו וולינגהאם ומויה טאצ'ה מאמן חיפה. (צילום: באדיבות איגוד הכדורסל).

מחר (חמישי, 18:00) יתקיים באולם בית מכבי בראשון לציון גמר גביע המדינה מגדל לנשים בין מכבי אשדוד למכבי חיפה. כזכור, אשדוד גברו בשלב חצי הגמר השבוע על אליצור חולון, ואילו החיפאיות ניצחו את בני הרצליה. היום, רביעי, נערכה באולם בית מכבי מסיבת עיתונאים בהשתתפו נציגי הקבוצות. אשדוד לא זכתה בתואר זה כמה שנים והיא רוצה לחזור עם תואר. מכבי חיפה לא זכתה מעולם, והיא רוצה תואר היסטורי.

לקו וולינגהאם, מאמנת מכבי בנות אשדוד, שעברה לעמוד על הקווים אמרה: "אני אהיה כנה, זה מרגיש מדהים לאמן אבל אין ספק שזה שונה מאשר להיות שחקנית. כמאמנת אני לא יכולה להיות על המגרש ולשחק, ואני צריכה להתרגל לכך. הבנות עובדות קשה מאד ואני גאה בהן. אני מודה על ההזדמנות שניתנה לי והעובדה שאני עוסקת בספורט שאני אוהבת. יש לי הרבה ניסיון בארץ כמאמנת, ואני מקווה שיצטרפו עוד נשים למעגל המאמנות".

יערה יצחקי מאשדוד וגילי אייזנר מחיפה.

יערה יצחקי ממכבי בנות אשדוד: "אנחנו נצטרך להיות מוכנות לגמר שזה משחק אחר עם חוקים משלו. אנחנו לא מקלות ראש בחיפה, ואנחנו רוצות מאד לנצח את המשחק. יש לנו שחקניות מספיק מנוסות במעמדים גדולים, אנחנו מגיעות מוכנות ודרוכות למשחק ובכדורסל הכל יכול להיות".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך