זכות הרבים- הידור מצוה במשכן התכלת

זיכוי הרבים הוא אחד הערכים העליונים בחברה שומרת המצוות, היכולת לסייע ליהודי אחר לקיים מצוה הופכת להיות זכות אישית עצומה, ורבים בחברה הדתית והחרדית מוצאים את עצמם מקדישים מזמנם אם מעט ואם הרבה עבור זיכוי הרבים
תמונה: FREEPIK

 האפשרויות העומדות ליהודי לזכות את הרבים הם רחבות וביותר ומתפרשות על כל סדר יומו ומעגל השנה, חשוב לדעת שמשכן התכלת עומדים לימין האידיאל הזה ובסניפים כמו גם באתר ניתן להשיג מגוון ענק של מוצרים לזיכוי הרבים. החל מסידורים במהדורות שונות, כיפות בכל הסגנונות, נטלות, ערכות הבדלה וספרונים מעוצבים לנובח הקידוש, ושאר תפילות ותחינות יהודיות, ועד מוצרים שהזמן גרמן כמו קערות ליל הסדר, הגדות, מגילות אסתר, ערכות לראש השנה, ושאר מוצרים הנלווים לחגי ומועדי ישראל לאורך השנה. מזכי הרבים החל מרבני מדרשיות בפריפריות ועד שליחי חב"ד בארצות הנידחות ביותר מזמינים בקלות ובנוחות במשכן התכלת ומקבלים את כל המעטפת היהודית שהם זקוקים לה לזיכוי הרבים .

מזוזות מהודרות

אחד מתשמישי הקדושה הנשמרים בזהירות הגדולה ביותר אלו הם המזוזות. זה הפריט הקבוע בכל פתחיו של בית יהודי שומר מצוות, והעם היהודי מקפיד במיוחד שלא יפלו בו טעויות, שיהיה כשר ומהודר בתכלית ההידור, ושישמר היטב, כידוע זו סגולה מיוחדת לשמירה על הבית ולהגנה על יושביו. במשכן התכלת ערים למשמעות הגדולה שיש למזוזה כשרה ומהודרת עבור יהודי בפתחי ביתו, ומציעים למכירה קלף מזוזה כשר – קלף למזוזה נכתב ומוגה על ידי סופר ירא שמיים הידוע בכתב מהודר ביותר, כל הקלפים עברו הגהת מחשב והגהה ידנית של סופר סת"ם במקביל, ונמצאו כשרים ומהודרים. הקלף עובד בתהליך איכותי השומר עליו ועל אותיותיו לאורך זמן, ואת המזוזות ניתן להשיג בכל שיטות כתב הסת"ם, ובכל הגדלים המקובלים.

בתי מזוזה

אחרי קניית הקלף, עוברים למחלקת בתי המזוזה, שם אפשר למצוא מלאי בלתי נגמר של בתי מזוזה שיענו לדרישות הטעם של כל בני הבית ובעלי החדרים, במגוון גדלים וסגנונות התאמה למגזרים השונים הצורכים מזוזות בעם היהודי. המגוון של בתי המזוזות מעוצב בסגנונות שונים, קלאסיים לצד מקוריים, עתיקים לצד חדשניים, פשוטים ומפוארים, המבחר עונה לכל הסגנונות העיצוביים ומתחדש בכל העת באתר ובסניפים. המטרה שעומדת מאחורי ההתחדשות המתמדת בתחום היא לסייע לבית להתאים את המזוזה לסגנון העיצובי הכללי שלו ולשמש פריט משלים מרכזי בהלבשת הבית. שמכן התכלת הוא אכן המקום הראשון גם למי שבוחר להזמין את המזוזה עצמה אצל סופר פרטי כזה או אחר, עדיין מחלקת בתי המזוזה היא הכתובת לכל מי שנכנס לבית חדש ומזמין מזוזות, או למי שמעוניין לחדש את הקיים.

עוד במשכן התכלת

במשכן התכלת ניתן להשיג ציציות מהודרות שנקשרו לשם מצוה בקשירה אשכנזית או ספרדית, ולצידם על מדף סמוך גם מארזי פתילי ציצית איכותיים למהדרים לקשור בעצמם את הציציות, ואפילו מספריים ייעודיים לחיתוך פתילים לזקוקים לכך. תפילין לפי כל ההידורים עד הפרטים הקטנים בבתים וברצועות, ועוד מוצרים רבים ואיכותיים כמו שרק במשכן התכלת יכולים להציע. כאמור, משלוחים של מוצרים כאלו למכביר עושים את דרכם לכתובות כאלו ואחרות בארץ ובעולם, כאשר במשכן התכלת מודעים לכך שזיכוי הרבים הגדול התלוי במוצרים האיכותיים המבוקשים של החברה מחייב אותם לעמוד באספקה מהירה מאד באמצעות שירות משלוחים אמין ויעיל ביותר, כדי שלא לעכב חלילה אף יהודי מקיום מצוה ולו ביום אחד בודד. 

מוצרים נלווים

מתוך אמונה עמוקה בכך שנוי מצוה הוא הידור משמעותי, ובמיוחד בתחום זיכוי הרבים, משכן התכלת מציע במקביל למוצרים המהודרים הללו, גם את כל המעטפת לקיום מצוות שזקוק לה יהודי, בעיצוב עדכני ובתוספות מתקדמות המושכות את העין ואת הלב, כך למשל ניתן להשיג סידורים עם הקדשה , ולא רק סידורים, מוצרים רבים עם חריטה, רקמת הקדשה אישית, או סתם הטבעת שם, מגוון עצום של מוצרי עור עדכניים שונים, ספרי קודש בכריכות עור, ואפילו קופות צדקה מעוצבות מעור אמיתי שנותנות חשק להניח בהם מטבעות. נרתיקים לתפילין, או צידנית ייעודית לנשיאת תפילין המתאימה ליומיום וליציאות. גם לשקדנים והתלמידים יש למשכן התכלת להציע סטנדרים שונים מעוצבים ונוחים במגוון סגנונות, תיקון קוראים לבעלי קורא, ועוד מגוון פריטים יהודיים משלימים שהופכים את חיי המצוות לתענוג של ממש. 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך