אדר כהן שנפגעה קשה במקסיקו, יצאה להתנדב במחלקת הילדים בביה"ח בו היא מאושפזת

מעצבת האופנה אדר כהן (24) מאשדוד שידה נקטעה לאחר תאונה קשה שעברה במקסיקו, מצאה את הזמן להתנדב, כשהיא בעצמה מאושפזת בבית החולים תל השומר, ולחלק מתנות במחלקת ילדים. אדר עשתה זאת עם שמעון בן שמעון, מגמ"ח חסדי מאור מאר, שהם היא הייתה מתנדבת עוד לפני התאונה.
אדר מימין ולצידה שמעון בן שמעון ואושיית הרשת פרחית שהגיעה לבקרה.

כשאתה רגיל לעשות טוב לאחרים, זה לא משנה באיזה מתב אתה נמצא. אדר כהן 24, מעצבת האופנה מאשדוד, שידה נקטעה בטיול במקסיקו, והיא אושפזה במחלקה האורתופדית של תל השומר, החליטה לעשות טוב לילדים המאושפזים שם, כשהיא שוכחת לרגע את מצבה.

אדר במחלקת הילדים.

אבל זו לא הפעם הראשונה שהיא עושה זאת. אדר מתנדבת קבועה בגמ"ח חסדי מאור מאיר, שאותו מנהל איש החסד שמעון בן שמעון. הגמ"ח על שמו של הנער מאור בן שמעון, פועל באופן קבוע למען תושבי אשדוד והסביבה, עם דגש על ילדים. אדר לא פעם התנדבה בעבר בגמ"ח.

מתנדבת קבועה. אדר ושמעון בן שמעון.

כששמעון בן שמעון הגיע לבקרה הוא סיפר לה כי הוא הגיע גם בכדי לחלק מתנות עבור ילדים במחלקת הילדים בתל השומר. אדר לא חשבה פעמיים, הצטרפה ושימחה את הילדים.  שמעון בן שמעון: "היא הייתה מתנדבת קבועה אצלנו. תמיד נתנה מעצמה. גם עכשיו כשהיא בעצמה בבית החולים היא לא חשבה פעמיים והצטרפה למען הילדים".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך