מכבי בנות אשדוד תפגוש את מכבי חיפה בגמר גביע המדינה בכדורסל לנשים

אשדוד ניצחה את אליצור חולון 69:84 במשחק הראשון בחצי הגמר. אשדוד פתחה נהדר, שלטה והובילה לאורך כל המשחק, וגם הצליחה לשרוד קאמבק של חולון במהלך הרבע האחרון. קלאני בראון, נטשה היידמן ואלכס כהן בלטו.
צילום: באדיבות איגוד הכדורסל.

עוד משחק אחד ומכבי בנות אשדוד תסמן אולי וי על המטרה הראשונה שלה – גביע המדינה בכדורסל נשים. מכבי בנות אשדוד עלתה הערב, שני לגמר גביע המדינה, שם תפגוש את מכבי חיפה לאחר ניצחון על אליצור חולון, והאקס, המאמן עדן ענבר,  69:84

אשדוד פתחה חזק מאוד, מאי דיין עם שלשה ואלכס כהן עם ג'אמפ אופייני קבעו 0-5 אחרי פחות מדקה, היידמן נכנסה גם היא טוב למשחק ועם 2 שלשות רצופות קבעה כבר 6:13 לאשדוד אחרי 3 דקות. נקודות נוספות שלה הורידו את עדן ענבר לפסק זמן בפיגור 8:10 אחרי 5 דקות. אשדוד נעצרה אבל חולון לא השכילה לצמק את התוצאה ושלשה נוספת של היידמן הוריד את אשדוד ביתרון 12:24 בסיום הרבע הראשון.

ההגנה של אשדוד היתה יוצאת מהכלל וחולון לא מצאה את עצמה גם בפתיחת הרבע השני, היתרון צמח ל-15 נקודות הפרש אחרי נקודות של טל סהר ועדן ענבר לקח עוד פסק זמן. קורטני הארט שהייתה היחידה שתפקדה התקפית ניסתה להחזיר את חולון למשחק עם מספר מהלכים אבל בצד השני ההתקפה של אשדוד לא נחה והיתרון צמד עד 19 נקודות בשיא ו-38:45 בסיום המחצית הראשונה.

משחק אחד מהגביע.

חולון פתחה הרבה יותר טוב את המחצית השנייה, רבר ופרסלי הוריד את היתרון עד 40:51 בלבד אחרי 4 דקות בעיקר בזכות הגנה מצוינת ואגרסיבית. היתרון הפך חד ספרתי אחרי שלשה נוספת של פרסלי אבל בראון לא נתנה לחולון להתקרב יותר מכך והיתרון עמד על 47:59 לאשדוד בסיום הרבע השלישי.

הארט וסימס קלעו בכל התקפה של חולון וניסו לצמק את הפער אבל בצד השני היו נקודות כמעט בכל התקפה, במיוחד ברבע נהדר של היידמן ואחרי 4 דקות היתרון של אשדוד עמד על 60:67 בלבד. אלכס כהן במהלך נהדר ובכלל במשחק מצוין היתה זו שעצרה את הריצה של חולון עם נקודות מתחת הסל והבטיחה את הניצחון של אשדוד 69:84, שנתן לה כרטיס יוקרתי לגמר גביע המדינה מגדל.

קלעו לאשדוד: אלכס כהן 22, בראון 18 (14 ריב'), היידמן 18, ווקר 4 (7 אס'), טל סהר 9, מאי דיין 3.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך