לעבור את האקס בדרך לגמר

בשני בשעה 17:45 יחלו משחקי חצי גמר גביע המדינה מגדל לנשים בבית מכבי בראשל"צ, כאשר במשחק הראשון תפגוש מכבי אשדוד את אליצור חולון. את חולון מאמן עדן ענבר מי שאימן שנים את אשדוד.

מכבי בנות אשדוד הודחה מאירופה, אבל חלום הגביע נשאר בעינו. אשדוד תפגוש בשני בשעה 17:45 במסגרת חצי גמר גביע המדינה מגדל לנשים בכדורסל בבית מכבי בראשל"צ, את אליצור חולון. את חולון מאמן עדן ענבר מי שאימן שנים את אשדוד ונחשב אולי לממאן הכי מזוהה איתה.

לקו ווילינגהאם, מאמנת מכבי אשדוד: "כרגע אנחנו ממוקדים במשחק הזה מחר, אנחנו לוקחים כל משחק לגופו. אנחנו לא שופטים את עצמנו לפי מה שאנחנו עושים כרגע אלא לפי המטרות שלנו ואם נגיע אליהן. אי אפשר כרגע לשמוח מזה שאנחנו לא מנוצחות בליגה, זה נהדר אבל זה לא נהדר אם לא משיגים את המטרה הסופית. אנחנו רוצות להיות טובות יותר. לא הופענו טוב למשחקי היורוקאפ, אנחנו צריכות לשכוח מזה ולהמשיך הלאה. נבנה את הבטחון, נשחק אחת עם השניה ואנחנו יודעים שאנחנו טובות יותר מזה"

עדן ענבר, מאמן אליצור חולון: "אשדוד קבוצה מצוינת, יש לה מאמנת מצוינת. יהיה משחק מעניין, אני מקווה שאנחנו מוכנים למה שיתפתח, כל משחק יש לו את החיים של עצמו ואני מקווה שיהיה בסדר. אם אנחנו אנדרדוג זה טוב, בליגת נשים מנסיון העבר כולם אנדרדוג. אין לזה משמעות בעיני".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך