הגיעו לסיבוב. ניצחון ראשון למ.ס אשדוד בסיבוב השני.

לאחר שלא ניצחה 6 משחקים, וללא ניצחון בסיבוב השני, הצליחה מ.ס אשדוד לנצח את האחרונה בטבלה, ריינה 0:2, לא להסתבך בתחתית ולהסתכל למעלה לצמרת.

עד כמה המצב של מ.ס אשדוד לפני המשחק היה מסובך, אפשר ללמוד מהטבלה, שכידוע לא משקרת. מ.ס אשדוד מהמקום השמיני בטבלה, אירחה את ריינה האחרונה. אבל ניצחון של ריינה היה מביא אותה לאותו המקום של אשדוד. זו הייתה נקודת הפתיחה של המשחק במוצ"ש. אשדוד לא ניצחה 6 מחזורים, והייתה חייבת ניצחון בכדי לא להסתבך. בסיום הגיע מזל טוב לאשדוד על ניצחון ראשון בסיבוב השני, 0:3.

אשדוד לחצה מן הפתיחה את ריינה לשערה. בדקה ה-10 המגן קופרמן בעט כדור מסוכן שעבר ליד הקורה של ינקו שוער ריינה. אלעד שחף (12) במשחקו הראשון  גם הוא סיכן את שער ריינה, אבל גם כאן זה היה רק כמעט. כנעאן (16) גרם לינקו לזנק ולהוציא את הראשון כשבעט מ-16 מטר.

בדקה ה-20 נעשה צדק. חמודי כנעאן נכנס לרחבה, יניב בריק עשה על עבירה, השופט דוד פוקסמן היה קרוב ושרק פנדל. כנעאן עצמו בעט את הכדור פנימה 0:1 לאשדוד ומתנה לעצמו ליומולדת. אשדוד לא הסתפקה והמשיכה ללחוץ. (34) מוגיס קיבל כדור מצוין מזסנו ואם היה נוגח היה כובש, אבל הוא ספק נגח ספק הרחיק וההזדמנות המצוינת עברה.

ואז הגיעה הדקה ה-41 ושער העונה שראינו עד כה באשדוד. קופרמן המגן השמאלי המצוין פרץ באגף שמאל, הוציא רוחב, הגנת ריינה הרחיקה ונאור סבג מ-16 מטרים בעט מכל הלב וואלה אדיר לרשת הגבוה! איזה שער!! 0:2 לאשדוד. גמור. גמור?  ריינה חזרה עם שער בדקה ה-45, לאחר טעות בהגנת אשדוד. אבל השופט פוקסמן הלך ל-VAR ופסל את השער לאחר עבירה על סבג. אשדוד שמרה על היתרון וירדה איתו למחצית

 

חמודי כנעאן.

המחצית השנייה התחילה גרוע לריינה. סמבינייה בלם ריינה קיבל צהוב שני (51) על עבירה על חמודי כנעאן והשופט פוקסמן (טוב) שהיה קרוב שלף לו את האדום. ריינה בפיגור של שני שערים ושחקן.

למרות היתרון המספרי, נראה היה כאילו אשדוד מסתפקת בניצחון הכל כך חשוב הזה. אומנם היא החזיקה בכדור, אבל לא הגיעה להרבה מצבים ליד שער ריינה. בדקה ה-81 קיבלנו שער שהיה שוב לחכות לו. המחליף רועי בן שמעון המחליף, רק 9 דקות במגרש, פרץ מהחצי, תוך שהוא עובר את הבלם שלו ובועט מזווית קשה לרשת – 0:3. אותו בן שמעון הוסיף עוד שער 43 דקות אח"כ, אבל השער נפסל בטענת נבדל. זה נגמר בתוצאה הזו. בורכה הבאה לסיבוב השני מ.ס אשדוד.

מ.ס אשדוד: ג'ראפי, זסנו, אוואני, צבטקוביץ', קופרמן, סבג, סבן (אספה, 84), שחף (הרוש, 72), כנעאן (בריהון, 84), זאקריה (אדיר לוי, 65), ממאטה (בן שמעון, 72).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך