חלון העברות: מיכאל אוחנה, רועי בן שמעון ואלעד שחף צורפו רשמית למ.ס אשדוד

אוחנה שחזור הביתה לאחר כ-7 עונות אמר לאחר ההחתמה: "אין לי ספק ששני הצדדים ייהנו מהאיחוד הזה".
מיכאל אוחנה.

מ.ס אשדוד התחזקה באופן רשמי בשלושה שחקנים. מיכאל אוחנה, שחזר אחרי כ-7 עונות, רועי בן שמעון ואלעד שחף.

מיכאל אוחנה, הקשר ההתקפי בן ה-27 שהחל את הקריירה שלו באשדוד, חתם במועדון והצטרף באופן רשמי לסגל הקבוצה. אוחנה אמר לאחר החתימה: "שמח לחזור למועדון שעברתי בו דרך משמעותית בצמיחה שלי כשחקן. יש כאן אנשים מדהימים שהיו לצידי בתחילת הקריירה שלי ואני שמח שוב לפגוש אותם. אין לי ספק ששני הצדדים ייהנו מהאיחוד הזה".

החלוץ רועי בן שמעון חתם במועדון במסגרת עסקת השאלה עם אופציית רכישה מבני יהודה, באמצעות סוכנו עידן בן אבו. החלוץ בן ה-22 שגדל במחלקת הנוער של מ.ס אשדוד עבר בגיל 17 לבני יהודה שם החל את קריירת הבוגרים שלו בליגת העל. כעת החלוץ חתם באופן רשמי וחוזר למועדון בו גדל. בן שמעון אמר לאחר החתימה: "שמח ונרגש לפתוח פרק חדש במקום בו גדלתי. אני מודה על האמון שנותנים לי כאן ומחכה להוכיח את היכולות שלי על המגרש".

רועי בן שמעון.

אלעד שחף חתם באופן רשמי במועדון עד סוף העונה עם אופציה לעונה נוספת, באמצעות סוכניו גלעד קצב ורוני ליוס. הקשר המרכזי שיחגוג מחר את יום הולדתו ה-25, מגיע אלינו מבוטוסאני מהליגה הרומנית הראשונה, כאשר לפני כן שיחק בארץ בכפר קאסם, נוף הגליל, נס ציונה ומכבי נתניה. שחף שמשחק לרוב בעמדת הקשר 50/50, ערך בליגת העל 69 הופעות וכבש ארבעה שערים. שחף, שכבר הצטרף לאימוני הקבוצה, אמר לאתר הרשמי לאחר החתימה: "שמח מאוד לחזור לליגת העל ולחתום במועדון ספורט אשדוד. אני מודה לרן ולהנהלה על האמון בי, עכשיו זה הזמן לעבוד קשה ולהחזיר להם על הדשא".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך