למה כדאי לקנות בשר רק באטליז איכותי?

לא מעט אנשים אוהבים לאכול בשר. כמובן שאותם אנשים אוהבים לאכול בשר איכותי ולא בשר פשוט. על כן, הם מחפשים את המקום הטוב ביותר לרכוש בו בשר איכותי. בעוד שישנם אנשים אשר רוכשים בשר עוף או בשר אדום בסופר הקרוב או בקצביה של היישוב שלהם, ישנם כאלה אשר יודעים כי את הבשר האיכותי ביותר הם יכולים למצוא בעיקר באטליז. ועל כן, הם מחפשים אטליז אשר ידוע שבו הבשר באיכות הגבוהה ביותר
תמונה: freepik

מה זה אטליז?

אם אתם שואלים את עצמכם מה זה אטליז,  הרי שמדובר על חנות המשמשת לצורך מכירת בשר. בנוסף למכירת בשר האטליז משמש גם לעיבוד מסוים של הבשר כך שיתאים לצרכים של הקונים. באטליז ניתן לפרק עוף או בהמה ליחידות קטנות, לטחון את הבשר, ליישן את הבשר ועוד. מי שעובד באטליז נקרא קצב. חשוב לדעת כי בישראל כיום ניתן למצוא אטליזים כשרים ואטליזים לא כשרים ועל כן, כל אדם צריך לבחור את האטליז אשר מתאים לו. כמובן שמעבר לעניין הכשרות, יש לבחור את האטליז הטוב ביותר לרכוש בו בשר.

כיצד תבחרו אטליז?

חשוב שתבינו כי איכות הבשר תהיה בהתאם לאטליז הנבחר. בכדי שלא ייווצר מצב שבו תשלמו סכום כספי משמעותי על נתח בשר שהאיכות שלו לא תהיה בהכרח גבוהה ומשתווה למחיר, חשוב ביותר שתבחרו מראש באטליז אשר ידוע כי הוא אמין. יש לבחור בקצב אשר יש לו לא מעט המלצות כי הוא מחזיק סחורה איכותית והקצביה שלו נקיה ונעימה למראה.

מעבר לתחושת האמינות שאתם צריכים לקבל מהאטליז, חשוב כאמור לבחון את הנתחים הנמכרים באטליז ולבדוק כי הם לא נראים יבשים מדי או לא חתוכים בצורה טובה. כדאי שלא יהיה קרש חיתוך מלוכלך במקום וכן, חשוב לוודא שרמת ההיגיינה והתחזוקה במקום היא גבוהה ביותר. אחרת, בהחלט לא כדאי לרכוש במקום בשר.

בשר טרי

המחיר של בשר טרי תמיד יהיה גבוה יותר מאשר בשר קפוא. ישנם אטליזים לא אמינים שבהם מוכרים בשר קפוא בתור בשר טרי. היו מקרים שבהם הפשירו את הבשר וטענו שהוא טרי אולם חשוב מאוד לדעת כי מדובר על פעולה לא חוקית. ועל כן ניתן למצוא בישראל את המושגים: "מופשר ומיושן או "מופשר מקפוא" ועוד. מדובר על בשר קפוא שהמחיר שלו לא יהיה כמחיר של בשר טרי. אם אתם מעוניינים בבשר טרי איכותי חשוב ביותר שתוודאו כי באטליז שאתם רוצים לרכוש ממנו יש רק בשר טרי ואיכותי וכי יש לא מעט לקוחות אשר ממליצים על האטליז.

גם סוג הבשר הוא כמובן פרמטר שיש לבחון ובהחלט כדאי לבחור באטליז המציע מגוון סוגי בשר שממנו תוכלו לבחור את הבשר המבוקש לכם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך