"נקווה שנתחזק בשחקן או שניים, זה יעזור מאוד לקבוצה".

מאמן אדומים אשדוד, דוד רביבו, יודע שהקבוצה אומנם ניצחה ניצחון חשוב בשישי, על ראשון לציון, אבל בלי להתחזק, היא לא תוכל לשרוד בליגה. הניצחון על ראשל"צ הכניס הרבה מאוד אופטימיות בקרב אנשי הקבוצה, ואפילו נערכה ישיבת הנהלה לאחר כמה חודשים. בשישי תחכה לה הפועל ר"ג בחוץ (15.00). רביבו: " הכי חשוב שתהיה המשכיות".
דוד רביבו.

יוסי כנפו היה כבר צרוד. חבר ההנהלה של אדומים אשדוד כבר איבד את הקול מרוב צעקות במשחק מול ראשון לציון בשישי שעבר. גם הוא, כמו כולם, הרגיש שאפשר לנצח את ראשון לציון, שמבחינתה ניצחון היה מביא אותה לצמרת הגבוהה. בסוף כנפו איבד את הקול, אבל הקבוצה לא איבדה את הנקודות, וניצחה בזכות שער של עידן דהן (בדקה ה-46) את האורחים מראשון לציון, והכי חשוב, הוסיפה 3 נקודות בקרב ההישרדות שלה.

הפועל אדומים אשדוד נמצאת במקום האחרון, היא גם לא תצא משם בקרוב. הסיבה מאוד פשוטה, למי שעדיין לא יודע, לאשדוד רק 4 נקודות בגלל עונש 12 הנקודות שקיבלה מהבקרה התקציבית בעונה שעברה (אגב אלמלא העונש היו לה היום 16 נקודות והיא הייתה עם אותן נקודות כמו כפר-קאסם שנמצאת במקום שממנו מגיעים למבחנים ולא יורדים אוטומטית).

שחקני הקבוצה חוגגים את הניצחון על ראשל"צ. (צילום: מדיה אדומים).

מה שחשבו בניצחון על ראשון לציון, זו בעיקר האופטימיות הזהירה והזעירה. יש מי שמתחילים להאמין שאולי לא נגזר על הקבוצה לרדת. הדרך עוד ארוכה מאוד, אבל אם היא תמשיך לצבור נקודות, זה יגרום ללחץ גם ליריבותיה בתחתית. אסור לשכוח את מה שאנחנו אומרים תמיד – בפלייאוף התחתון משחוקות הקבוצות בינהן, וכל משחק הוא על "6 נקודות", אז הכל יהיה פתוח, גם אם אדומים אשדוד תגיע במרחק סביר של נקודות מהמקום בו מגיעים למבחנים.

עד כמה האופטימיות גדולה, ניתן לראות אולי בעובדה שסוף סוף אחרי כל כך הרבה חודשים, הנהלת הקבוצה מתכנסת. זה מלמד שגם בהנהלה מאמינים. ומאמינים לפחות שאפשר להעביר ישיבה בלי חילוקי דעות קשים. הניצחונות תמיד מחברים, זה ידוע. אגב מאז שהמאמן דוד רביבו חזר לקווים, גם התוצאות מגיעות. למי שלא הבין שמאמן שלא עובר בבקרה לא יעיל מהטריבונה כמו שהוא מהספסל, התוצאות האחרונות הבהירו את זה. שווה היה לוותר על שחקן (צ'יקו אופאדו – מ.ס) ולאשר את דוד רביבו.

רביבו עצמו דיבר על הניצחון על ראשל"צ ועל העתיד: "ניצחון מאוד חשוב להמשך המאבק בתחתית. שיחקנו כדורגל טוב נגד קבוצה מאוד מאוד טובה. הכי חשוב שתהיה המשכיות. יש לנו את הפועל ר"ג בשישי. מקווה שנעשה רצף של כמה ניצחונות, ונמשיך בכדורגל החיובי כמו בכל התקופה הזו. נקווה שנתחזק בשחקן או שניים, בשבוע שבועיים הקרובים, זה יעזור מאוד לקבוצה".

התקווה היא שההנהלה תצליח בחלון העברות שנפתח, לחזק את הקבוצה, למרות הקשיים הכלכליים. ברור לכולם שבלי זה לא תוכל הקבוצה לשרוד העונה. באדומים אשדוד מחכים לראות אילו שחקנים יפלטו לשוק, גם מהלאומית. מחכים גם לראות על מי מ.ס אשדוד תוותר, בכדי שיוכל לבוא לשחק באדומים. בכל מקרה, ניצחון של ר"ג, בשישי, לא רק שיסבך גם אותה יותר, אלא יגרום לשחקני אשדוד להאמין שהכל עוד פתוח…

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך