איך בוחרים סטנדר?

אחד מסוגי הריהוט שניתן למצוא בכל ישיבה או בית מדרש הוא הסטנדר. ניתן למצוא סטנדר עומד אך הנפוץ יותר יהיה דווקא הסטנדר השולחני. הסטנדרים יכולים לשמש את תלמידי הישיבה, את הרבנים אשר מעבירים שיעורים בישיבה אך הם יכולים להיות פרקטיים גם עבור אנשים אשר צריכים לנאום מול קהל. אין ספק כי מדובר על אביזר שימושי מאוד אשר שומר על המנח התקין הן של הכתפיים והן של הצוואר והדבר מאפשר לכל משתמש להנות מהנוחות המקסימלית במהלך השימוש בו. מעבר לכך הוא מאפשר לשבת לאורך זמן בלי לסבול מכאבים שונים או אי נוחות. אברכים או תלמידים אשר לומדים לאורך היום תורה, ללא ספק נדרשים להיעזר במוצר המדובר על מנת להתרכז בצורה הטובה ביותר בלימוד התורה שלהם. כיום ניתן למצוא מגוון סטנדרטים שונים וחשוב לבחור את המקום הטוב ביותר לרכוש בו סטנדים
תמונה: FREEPIK

מדוע כדאי לרכוש דווקא סטנדר שולחני?

כיום ניתן כאמור למצוא סוגי סטנדרים שונים, גם כאן, באתר של משכן התכלת, תוכלו למצוא סטנדרים איכותיים ויפים אשר תוכלו להעניק כמתנה או שתהיה לכם אפשרות לרכוש עבור עצמכם. יחד עם זאת, כדאי מאוד שתדעו כי הסטנדר השימושי ביותר הוא דווקא סטנדר שולחני. מדובר על מוצר שנוח לשאת והוא גם קל לנשיאה בשל העובדה שהוא קל משקל. יחד עם זאת, בכדי לבחור את הסטנדר הטוב ביותר, יש צורך לשים דגש על כמה פרמטרים: מהו המשקל שלו ועד כמה קל לכם להעביר אותו ממקום למקום, כמה הוא איכותי, כמה הוא מתאים למקום שאתם יושבים בו, מאיזה חומרי גלם הוא עשוי, האם הוא מתקפל, האם ניתן להניח עליו בנוחות את הגמרא או ספרים נוספים. הסטנדים השולחנים לרוב באמת מאפשרים להניח עליהם ספרים בקלות ובנוחות וכן לפתוח ולסגור אותם בקלות ובמהירות, גם כאשר מדובר כל ספרים כבדים. כמובן שהסטנדר המדובר יוכל לשאת את המשקל של הספרים שתשימו עליו מבלי לקרוס, להינזק או להישבר. הוא גם מאפשר מנח נכון של הגוף מולו וכן להימנע ממאמץ של העיניים או הצוואר כאשר לומדים.

מה כדאי לבדוק טרם רוכשים סטנדר שולחני?

אם החלטתם שאתם מעוניינים לרכוש סטנדר שולחני, חשוב שתדעו כי ניתן למצוא כיום שטלדרים נפלאים (סטנדרים) באתר של משכן התכלת. יחד עם זאת, דווקא בשל ההיצע הגדול והרחב בתחום זה, יש צורך לדייר בבחירתו. חשוב לזכור כי מעבר לנוחות השימוש בסטנדר וכן מעבר לאיכות של חומרי הגלם שהוא עשוי מהם, יש צורך לבדוק מהו העיצוב הכללי שלו. כדאי מאוד לבחור באחד מעוצב מהודר אשר ללא ספק יכול להוסיף עניין ויופי לכל חלל החדר שבו הוא מצוי. חשוב לדעת כי סטנדר איכותי יכול להוות את המתנה המושלמת לכל אדם יקר ואהוב שידוע כי הוא לומד לא מעט תורה במהלך יומו. מדובר על מתנה שיכולה לרגש ביותר ובמיוחד אם חורטים על הסטנדר משפט מרגש כלשהו. חשוב לומר כי הסטנדר אמנם רלוונטי מאוד ללומדי תורה, אך הוא מהווה גם מוצר שימושי ביותר לאנשים שנואמים רבות במהלך עבודתם, לעובדי הוראה ועוד. הסטנדר מקל על העיניים וכן מונע כאבים בצוואר ובכתפיים. 

היכן רוכשים סטנדרים?

חשוב מאוד להקפיד לרכוש את הסטנדר רק במקום שידוע כי בו ניתן למצוא את ההיצע הרחב ביותר סטנדרים איכותיים ברמה גבוהה ביותר. רכישתו ממקום שכזה תבטיח לכם את המוצר האיכותי והטוב ביותר שישמר לכם בצורה הטובה ביותר לאורך זמן רב. סטנדרים עומדים גם הם יכולים להוות בחירה  נכונה בעת הצורך ועל כן, כדאי מאוד לבחור במקום המציע גם סטנדרים שולחנים וגם עומדים באיכות גבוהה ביותר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך