שמפו ללא מלחים – כיצד זה תורם לבריאות השיער?

נו מאמינים שיצא לכם בשנים האחרונות לשמוע לא מעט את הביטוי "שמפו ללא מלחים", אין זה מפתיע מאחר ואנחנו רואים מומחים ואנשי מקצוע מכל העולם אשר ממליצים לנו לעבור למוצרי שיער אלו. אנו רואים בעשור האחרון עלייה בכל הקשור למודעות השיער והטיפוח שלנו, כתוצאה מכך מעבר לשמפו ללא מלחים הופכת להכרחית. אנחנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות - אנחנו פה על מנת לעשות לכם מעט סדר
תמונה: FREEPIK

מה זה שמפו בלי מלחים?

שמפו ללא מלחים כשמו כן הוא הינו שמפו המיוצר מחומרי גלם טבעיים ואיכותיים ואיננו כולל מלחים כלל. שמפו ללא מלחים נחשב לפי הדעה הרווחת והמקצועית לשמפו הטוב ביותר לאנשים בעלי נשירת שיער, שיער דליל, שיער יבש, שיער שמנוני למגע ו/או שיער שעבר החלקה וצבע. שמפו ללא מלחים הינו שמפו בריא יותר לשיער שלנו ועוזר לנו לשמור על השיער שלנו חי ומלא ברק.

שמפו בלי מלחים – מי הוא קהל היעד?

אנשים רבים תוהים מי הם קהל היעד של שמפו בלי מלחים או שמא שמפו זה מתאים לכולם. שמפו ללא מלחים הפך בשנים האחרונות לשם נרדף למוצר טיפולי עבור השיער ולכן אנו רואים לא מעט אנשים הסובלים מבעיות שונות בשיער ואף אנשים העוברים פעולות אשר יכולות לפגוע בשיער לדוגמת החלקה וצביעה משתמשים במוצרים אלו בעצת הספר ו/או רופא המשפחה. שמפו ללא מלחים מתאים את עצמו לכל סוגי המינים והשיערות ובכך הופך את עצמו למוצר המתאים פשוט לכולם. בהנחה ואתם מעוניינים לדאוג לשיער שלכם ולתת לו את הטוב ביותר תוך כדי שאתם שומרים עליו מטופח ומלא ברק – אתם קהל היעד.

מה הם היתרונות בשימוש בשמפו ללא מלחים?

כמו שכבר הצלחתם להבין לא מדובר בטרנד חולף אלא בהמלצה גורפת ממגוון רחב של רופאי עור וקרקפת, ספרים ואנשי מקצוע רבים. שמפו ללא מלחים הפך בעשור האחרון לבחירתם הטבעית של מיליוני משקי בית בארץ ובעולם. ריכזנו עבורכם מספר יתרונות של שמפו ללא מלחים.

  • מונע יובש בקרקפת – כאשר אנחנו מסתכלים של שמפו עם מלחים אנו רואים מגוון רחב של מלחים לצד חומרים אחרים אשר ידועים כחומרים אשר עלולים לגרום ליובש בקרקפת, יובש בשיער ואף במקרים מסוימים גם לאובדן שיער. כאשר אתם משתמשים בשמפו ללא מלחים אתם יכולים להיות רגועים כי כל החומרים הנמצאים בשמפו הינם מיועדים לקרקפת ושיער רגיש וכך אתם מצליחים לשמור על השיער והקרקפת שלכם בריאים וחיוניים.
  • הענקה של לחות טבעית לשיער – בסופו של יום המטרה של כולנו היא לשמור על השיער לצד הענקה של לחות טבעית. לחות לשיער הינה הכרחית על מנת למנוע מקרים של חוסר ברק, חוסר חיוניות בשיער, נשירה, יובש, קצוות מפוצלים ועוד. שימוש בשמפו ללא מלחים עוזר לכם לשמור על הלחות הטבעית של השיער וללא שום שימוש בחומרים היכולים לפגוע בשימור ופיתוח השיער שלכם.
  • שמירה על שמנים בשיער – אנו מאמינים שיצא לכם לשמוע לא מעט על כך ששמפואים רגילים לשיער פוגעים בשמנים טבעיים הנמצאים בשיער כתוצאה ממגע עם חומרים כימיים ומלחים שונים. מוצרי שיער ללא מלחים עוזרים לשיער לשמור על השמנים הטבעיים הנמצאים בשיער ואינם פוגעים בשום צורה ביכולת לייצר אלו. 
  • סוף לדמעות – אנו עדים ללא מעט סיפורים של אנשים הסבלו מדמעות בעיניים כתוצאה משימוש בשמפו בעל מלחים, אין זה פלא מאחר ומגוון רחב של מלחים וחומרים הבאים איתם במגע עלולים לגרום לגירוי ומדע בעיניים. שמפו ללא מלחים אינו מכיל חומרים אלה ולכן גם אם נוצר מצב בו נכנס לו לעיניים בשוגג מעט מן השמפו אנו יכולים להיות רגועים מאחר ושמפו ללא מלחים ידוע כשמפו המתאים לעיניים אדומות, מגורות ודומעות.
  • מתאים לכל סוגי השיער – בניגוד למוצרי שיער אחרים שמפו ללא מלחים הינו שמפו המתאים את עצמו לכל סוגי השיער – שיער שעבר החלקה, שיער צבוע, שיער מתולתל, שיער חלק, שיער גלי, שיער יבש, שיער שמנוני למגע, שיער ארוך, שיער קצר ועוד. כך שאתם לא צריכים לחפש יותר מוצר עבור השיער שלכם מאחר ומצאתם אל המוצר המושלם עבורכם.
  • ריח נעים – שמפו ללא מלחים מכיל לא מעט מינרלים וחומרים טבעיים החיוניים לשיער שלנו, כמו כן ניתן למצוא שמפו ללא מלחים אשר מכילים ריחות משגעים שקל מאוד להתאהב בהם – אין זה משנה אם אתה גבר או אישה.

אלו הם רק חלק מן היתרונות הטמונים בשימוש בשמפו ללא מלחים, רוב מוצרי השיער אותם אתם מוצאים כיום ברשת מכילים מגוון רחב של מלחים אשר פוגעים בשיער לצד חומרים כימיים אחרים אשר מזיקים לשיער לטווח הקצר ובצורה משמעותית לטווח הארוך. לכן אנו רואים בשנים האחרונות עליה במודעות בכל הקשור לבריאות השיער שלנו ומעבר לשמפו ללא מלחים.

אמרתם שמפו ללא מלחים אמרתם פלוראז'

פלוראז הינה אחת מן החנויות המובילות בישראל המתמחה בציוד ומוצרים לרפואה משלימה וטיפוח, החנות מנוהלת על ידי אייל טוויטו מטפל רב תחומי בעולם הרפואה המשלימה, בוגרת מכללת רידמן, HHP ומכללת סיאם בבנגקוק.

מתוך ניסיונו של אייל בתחום הוא פועל ללא לאות לייצור ושיווק של ציוד ומוצרים לטיפולים איכותיים בעולמות הטיפוח, הקוסמטיקה והיופי. בפלוראז' תוכלו למצוא מגוון רחב של מוצרי שמפו ללא מלחים המופקים מחומרי גלם איכותים וטבעיים אשר יעזרו לכם לקחת את השיער שלכם אל השלב הבא.

אנו מזמינים אתכם להצטרף עשרות אלפי לקוחות שכבר בחרו נכון – זה הזמן שלכם לבחור בפלוראז'.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך