קבלת פנים נוסח אשדוד. מכבי ת"א עם המאמן החדש ניצחה את אשדוד

במשחקו הראשון בארץ פגש מאמן מכבי ת"א, אייטור קראנקה, את מ.ס אשדוד שרצתה לרשום ניצחון ראשון בסיבוב השני. זה נגמר עם ניצחון בכורה למאמן החדש ולקבוצתו על אשדוד - 0:3.
אייטור קראנקה, מאמנה החדש של מכבי ת"א (צילום: האתר הרשמי של מכבי ת"א).

ניצחון ועוד בבלומפילד, זו הייתה המטרה הראשונה של מ.ס אשדוד במשחק במוצאי השבת מול מכבי ת"א. אשדוד ללא ניצחון בסיבוב השני, ידעה שהיא צריכה להשיג אותו, גם אם מדובר אולי במקום הכי קשה. רן בן שמעון, חגג במשחק הזה 3 שנים במ.ס אשדוד, וכמו שאתם ידועים אין אין חגיגה…בלי כדור ברשת…מהצד השני הגיעה מכבי ת"א עם מאמן חדש אייטור קראנקה, שהחליף על הקווים את ולאדן איביץ'. בסוף המאמן שחגג היה קראנקה שניצח במשחקו הראשון בארץ את מ.ס אשדוד 0:3. קבלת פנים נוסח אשדוד…

אשדוד כמעט והדהימה את בלומפילד כבר בדקה הראשונה. אבנעזר מאמאטה לחץ על השוער דניאל פרץ, שניסה למסור לדן גלזר, אבל חמודי כנעאן חטף הכדור וניר ביטון הרחיק רגע לפני שכנעאן הביך את תל אביב. מכבי מצידה לחצה ובדקה ה-7 לא היה ערן זהבי רחוק מכיבוש כשהיגע למצב מול יואב ג'ראפי, שוער אשדוד, אבל האחרון הצליח ברגל למנוע שער.

החמצת המחצית (30) הייתה של אשדוד, שידעה לעמוד מול החזקת הכדור של תל אביב. גיל כהן, המגן/קשר שהוסט לקישור הגיע לרחבת מכבי ת"א, השתחרר מצוין והוציא רוחב לרחבת החמש. אבנעזר ממאטה הגיע ראשון לפני מגן תל אביבי, אבל בעט את הכדור ממטר במקום לשער אל החוץ.

אבל אם לא כובשים (37), סופגים. ג'ורג'ה יובאנוביץ' חלוץ מכבי ת"א, עבר את כל הגנת אשדוד דרך האמצע, הגיע אל מול ג'ראפי ובעט לרשת הגבוהה, 0:1 לתל אביב דווקא בדקות שנראה שאדוד מסתדרת איתה. כך גם ירדו הקבוצות למחצית השנייה.

מנע שער מזהבי כבר בפתיחה. ג'ראפי.(צילום: טל אקוקה)

בן שמעון הגיב בשלושה חילופים. הוא הכניס את סמואל אלאבי, זוהר זסנו ואדיר לוי, והוציא את אבנעזר ממאטה, שקד חכמון ויעקב בריהון, שסחב צהוב וכמעט קיבל את השני עוד במחצית הראשונה. המטרה הייתה לחפש את השוויון.

אבל דווקא מכבי ת"א הייתה זו שעלתה ליתרון של שני שערים. זהבי (52) בעט כדור מחוץ לרחבה, הכדור פגע ברגל של יובאנוביץ', הטעה את ג'ראפי וכבש את השני שלו ושל תל אביב. בדקה ה-76 תל אביב סגרה סופית סיפור. ניר ביטון אקס אשדוד, מצא את גולסה ברחבה, האחרון מסר לערן זהבי שגלגל מול שער ריק פנימה 0:3. גויגון כמעט העלה את מכבי ת"א (89) כמעט ל-4 וג'ראפי מנע את זה. בסיום קראנקה מצא את הניצחון הראשון, מ.ס אשדוד תחפש את הניצחון הראשון בסיבוב השני במשחק הבא מול בני ריינה.

מ.ס אשדוד: ג'ראפי, בן זקן (רועי לוי, 57), אוואני, צבטקוביץ', חכמון (זסנו, 46), קופרמן, גיל כהן (הרוש, 66), סבן, כנעאן, בריהון (אלאבי, 46), ממאטה (אדיר לוי, 46).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך