טימותי אוואני: "יש תחושות טובות לפני המשחק"

אשדוד תפגוש בבלומפילד (17.30) את מכבי ת"א. המאמן רן בן שמעןן: "זה משחק חוץ קשה מאוד, אבל נגיע לבלומפילד כדי לתת משחק טוב ולנצח".
אוואני מימין.

מ.ס אשדוד מחפשת ניצחון ראשון בסיבוב השני. מחר, שבת, היא תפגוש בחוץ (בלומפילד, 17.30) את מכבי ת"א. המאמן רן בן שמעון והבלם האוגנדי, טימותי אוואני, התייחס למשחק.

בן שמעון: "אין ספק שזה משחק שונה לגמרי ממשחק הגביע ששיחקנו באמצע השבוע. אני אפילו לא צריך להגיד את זה שזה משחק חוץ קשה מאוד כי זה ברור, אבל נגיע לבלומפילד כדי לתת משחק טוב ולנצח. חילופי המאמנים במכבי ת"א הופך את המשחק הזה לעוד יותר מורכב בנוסף לאיכות של שחקני היריבה, אבל אנחנו ממוקדים במטרות שלנו."

על התוצאות לאחר הפגרה: "בגביע הבאנו תוצאות לעומת הליגה שגם שם שיחקנו טוב אבל לא ניצחנו. אנחנו יודעים שאנחנו חייבים לצבור יותר נקודות בליגה במשחקים הקרובים כי הפלייאוף העליון זאת מטרה גדולה עבורנו".

בן שמעון.

טימותי אוואני: "יש תחושות טובות לפני המשחק. אנחנו נגיע מפוקסים ומוכנים למשחק הזה. אנחנו רוצים 3 נקודות בדיוק כמו שמכבי ת"א רוצה את הנקודות האלה, ואני מאמין שהקבוצה הטובה יותר במגרש תנצח. מאז החזרה מהפגרה בליגה עדיין לא ניצחנו אבל כן שיחקנו טוב, ובגביע גם הצלחנו לנצח. הניצחון באמצע השבוע בגביע נתן לנו ביטחון לקראת המשחק הקשה שמצפה לנו נגד מכבי ת"א ואני מאמין שנשיג תוצאה טובה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך