מ.ס אשדוד ברבע גמר גביע המדינה

אשדוד סימנה וי במשחק הגביע מול רמה"ש מהלאומית כשניצחה אותה בחוץ 0:1. בחמישי הגרלת רבע הגמר.

גביע המדינה זה המקום "לסינדרלות". מ.ס אשדוד לא רצתה להיות זו שיוצרת אחת כזו כשפגשה בשמינית גמר גביע המדינה את רמה"ש מהלאומית. השתיים נפגשו הערב, שלישי, בלוד, למשחק אחד שבו המפסידה מודחת והמנצחת עולה לרבע הגמר. מי שתגיע להגרלת רבע הגמר בחמישי היא מ.ס אשדוד שסימנה בסיום וי על המשחק הזה עם ניצחון 0:1.

אשדוד מהפתיחה חיפשה "לגמור" את המשחק ולכבוש מהר. אוואני (11) הבלם היה קרוב מאוד כשהבעיטה שלו עברה ליד הקורה של רמה"ש. אלאבי גם הוא ניסה (20) שנגח מעט מעל המשקוף.

אבל כשהמשחק נכנס לאמצע המחצית הראשונה, רמה"ש מהלאומית השתחררה והתקרבה גם היא. בדקה ה-25 אוניקאצי הגיע לאחד על אחד מול ג'ראפי, שוער אשדוד והכדור שלו החמיץ את השער. זה גם נגמר ככה, רק כמעט ועם אפס אפס.

בן שמעון. גם הוא ברבע הגמר. (טל אקוקה).

אשדוד שלטה במחצית השנייה, אבל בדקה ה-66 יואב ג'ראפי לקח כדור של שער בטוח מכדור נגיחה של דודי תירם ומנע אי נעימות ובעיקר פיגור מאשדוד. אשדוד המשיכה ללחוץ ו-15 דקות לסיום היא קיבלה פנדל. בריהון מסר כדור גדול לתוך הרחבה לחמודי כנעאן שהוכשל. השופט יגאל פריד שרק לכדור עונשין מ-11 מטרים. חמודי כנעאן לקח את הפנדל וקבע 0:1 לאשדוד. שער אחד שהספיק לעלות לשלב הבא.

מ.ס אשדוד: ג'ראפי, בן זקן (זסנו, 61), חכמון, אוואני, קופרמן, גיל כהן, סבג (סבן, 46), כנעאן (צבטקוביץ', 79), אלאבי, אדיר לוי (בריהון, 61), זאקריה (ממאטה, 46).

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך