גאווה לאשדוד: משה בן זקן צפוי להתמנות לתפקיד מנכ"ל משרד התחבורה

אחד האנשים המבטיחים והבולטים בעיר אשדוד בכל מה שקשור לפוליטיקה ותקשורת, בדרך לתפקיד הנחשק. ביום ראשון הקרוב הממשלה צפויה לאשר את מינויו

ועדת המינויים בשירות המדינה בראשות הנציב פרופ' דניאל הרשקוביץ ושני נציגי ציבור תדון מחר בבקשות של שרי הממשלה החדשים, למנות מנכ"לים חדשים במשרדם.

שרי הממשלה כבר עמלים בימים האחרונים ומעמידים את המועמדים שלהם לתפקיד הנחשק, על מנת להביא אותם לאידור הממשלה ביום ראשון הקרוב.

בין השמות שיובאו מחר בפני הנציב, וביום ראשון הפני הממשלה הוא משה בן זקן מנכ"ל הקרן לעידוד ענף הבניה בישראל, שהצליח בשנתיים האחרונות להתברג בצמרת הבכירה ביותר של ענף הנדל"ן בישאאל.

כעת מציעה שרת התחבורה את מועמדותו לתפקיד מנכ"ל משרדה, שנחשב לאחג המשרדים הבכירים במדינת ישראל, וחולש על תקציבי עתק, בין הייתר של כל כבישי ישראל ובכללם אשדוד.

נכון לשעה זו, מינויו של בן זקן אמור לעבור חלק, וללא ספק מדובר בגאווה אשדודית, שכן אדם צעיר כל כך מצליח להתברג ולהגיע להיות מהמשפיעים ביותר במדינת ישראל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך