מ.ס אשדוד: שינויים בחלון העברות

הקבוצה תשחרר לפחות שלושה שחקנים אולי ארבעה ותחפש לצרף לפחות חלוץ וקשר.
דור ג'אן.

העובדה שיניב מזרחי ודור ג'אן, שני חלוצי מ.ס אשדוד, לא נכללו בסגל במשחק מול הפועל ירושלים במוצ"ש, נתנה את האות אולי לפתיחת חלון העברות. כמו שזה נראה השניים בדרך החוצה מהקבוצה. לשניהם אגב יש הצעות. לג'אן מהלאומית והפועל ירושלים ולמזרחי מהלאומית ונס ציונה.

לא ברור גם מעמדו של סמואל אלאבי, שחזר רק העונה. אלאבי אם יעזוב, זה יהיה כנראה לאירופה לאחת הקבוצות. גם לגבי עוז בילו הדעות חלוקות ויתכן שיושאל לקבוצה אחרת או יהיה חלק מעסקה כוללת. לזה יש לצרף את חמודי כנעאן וננאד צבטקוביץ', שמאוד רצויים בקבוצה אבל בצעה טובה שתגיע עבור אחד מהם או שניהם, עשויה לשנות את התמונה. אכזבה חלקית יש גם מאבנעזר ממאטה החלוץ, וידוע שהפועלי אדומים אשדוד מהלאומית כבר מחכה לראות מה יהיה עם החלוץ הגנאי.

יניב מזרחי.

מצד שני אשדוד מחפשת שני שחקנים לפחות בשני תפקידים מרכזיים. האחד הוא חלוץ והשני קשר עושה משחק. לגבי חלוץ שוב ושוב מדברים על בן שהר, אולי עם עסקה מול מכבי חיפה שתכלול אולי שחקן אחר בקבוצה, כדוגמת בילו או חמודי כנעאן ושחקן זר שיגיע. אם יצטרכו יקפיאו את לוקאס סלינס שגמר את העונה. לגבי קשר, שמו של אביב אברהם מנתניה נזרק, אבל עדיין לא ברור עד כמה זה רציני. יתכן שגם כאן יחפשו שחקן זר.

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך