לוחמי האש שהגיעו לקריאה לשריפה…סיימו אותה כשהם מנקים את הדירה…

 לוחמי לוחמי האש שקיבלו קריאה על שריפה בדירת קשישה בבית האבות סמנסון בעיר אשדוד. הסתבר שתנור מקלחת הפעיל מתז מים ובכך גרם נזק רב בעוד שהאישה בבית חסרת אונים מרותקת למיטה. לוחמי האש נשארו במקום לפנות את המים מדירתה.
צילומים: דוברות כבאות והצלה תחנה אזורית אשדוד

במהלך השבת לוחמי האש של תחנת אשדוד קיבלו קריאה על שריפה בדירת קשישה בבית אבות סמנסון בעיר אשדוד.

לוחמי האש בפיקודו של רב רשף מוטי ביטון עלו לדירה והבחינו במתז מים שפרק בדירה במקביל הבחינו באישה מבוגרת שמרותקת למיטה. אירע שלשמחתנו נגמר ללא נפגעים. הסתבר שתנור מקלחת הפעיל מתז מים ובכך גרם נזק רב בעוד שהאישה בבית חסרת אונים מרותקת למיטה. לוחמי האש שללו שריפה.

מפקד המשמרת רב רשף מוטי ביטון מיד הבחין בנזקי המים בדירה והורה ללוחמי האש לפנות את המים ולנקות את הדירה והפרוזדור הקומתי. מפקד המשמרת ראה את פניה של הגברת והבין שלוחמי אש זה לא רק לכבות שריפה זה לתת שירות לאזרח ברמה האישית.

כלל לוחמי המשמרת התרגשו לסייע לאישה וחזרו לתחנה שהדירה נקייה ומסודרת. לוחמי האש של תחנת אשדוד פועלים לסייע לכל אזרח בכל שעה ובכל מקום. מהמקום הזה אני שולח ברכת שנה אזרחית חדשה וטובה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך