כמעט חגיגת סוף שנה. שער בתוספת הזמן מנע מאשדוד ניצחון

מ.ס אשדוד כבר הובילה 0:1 על הפועל ירושלים, אבל שער בתוספת הזמן של ירושלים, לאחר טעות בהגנה, הביאה לחלוקת הנקודות 1-1 ומנעה חגיגה בדיוק עם סיום השנה האזרחית..
(צילום: טל אקוקה).

עם שלושה הפסדים רצופים, הגיעה מ.ס אשדוד למצב שבו היא חייבת רק ניצחון. רן בן שמעון שחזר לקווים לאחר הרחקה, ידע את זה גם. את הפועל ירושלים מהמקום הרביעי, שהגיעה במוצ"ש לאצטדיון הי"א במשחק האחרון ל-2022, זה לא עניין, היא רצתה ניצחון שיקרב אותה לאירופה. אשדוד כבר כמעט חגגה ניצחון, אבל שער בתוספת הזמן מטעות בהגנה, חילק את הנקודות  עם 1:1.

.נאור סבג (13) נתן כדור גדול ליעקב בריהון שפתח בהרכב והאחרון במקום לעצור לבדו מול אדליי שוער ירושלים, בעט חלש מהאוויר לידיים של השוער האורח. נאור סבג (25) ניסה כדור מ-20 מטרים שהיה קרוב למשקוף.  בריהון (28) השתחרר יפה ברחבה של ירושלים ורגל של מגן ירושלמי, מנעה שער. אשדוד זו ששלטה במשחק לא מעט בגלל היכולת בקישור של נאור סבג וגיל כהן, שהשתלטו על המרכז.

.אשדוד המשיכה לנסות (38) במהלך מתפרצת שלה הגיעו 4 שחקני הקבוצה מול 3 שחקני הגנה של אשדוד, אבל אבנעזר ממאטה בעט כדור לא מדויק לידיים של אדליי. הקבוצה ירדו להפסקה בלי שער, אבל אשדוד הייתה הרבה יותר קרוב מהאורחת לעשות את זה.

בן שמעון. צילום: טל אקוקה.

אשדוד המשיכה את המחצית הראשונה. אדיר לוי (50)  ניסה מ-16 מטרים בכדור שטוח חזק ליד הקורה של הפועל ירושלים. ירושלים כמעט כבשה בכדור חופשי (55) מרחק 22 מטרים קו ישיר משער אשדוד. אילוז' יאו מגן ירושלים בעט נהדר וג'ראפי בזינוק לא פחות נהדר מנע שער וחוסר צדק.

בדקה ה-69 זה הגיע. ירושלים איבדה כדור במרכז המגרש, הכדור נשלח לדיוויד קופרמן באגף השמאלי שעבר במהירות את המגן שלו והוציא רוחב מדויק לראש של ג'ורדן סבן שנגח בחוזקה פנימה 0:1 לאשדוד. שער שהגיע לה. אותו קופרמן (במשחק מצוין) כמעט הפתיע בכדור ארוך את השוער אדליי מחצי מגרש.

אבל אז הגיעה תוספת הזמן. טעות בהגנת אשדוד שהתחילה בג'ראפי, הסתיימה אצל גיא בדש שפשוט גלגל מול שער ריק את הכדור פנימה ו"גנב" ניצחון מאשדוד.

מ.ס אשדוד: ג'ראפי, בן זקן (זסנו, 46), צבטקוביץ', אוואני, קופרמן, גיל כהן, נאור סבג (חסון, 87), סבן, בריהון (בילו, 67), אדיר לוי (רועי לוי, 65), ממאטה (מוגיס, 46).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך