בן שמעון: "זה משחק מפתח למי שי שלו שאיפות השנה".

רן בן שמעון מאמן מ.ס אשדוד חוזר לקווים מול הפועל ירושלים במוצ"ש (אצטדיון הי"א, 19.10) לאחר ההרחקה של צהובים. אשדוד תחסר את חמודי כנעאן שייעדר בגלל צהובים. הקפטן בן זקן שנעדר בגלל פציעה אמור לחזור לפחות לסגל.
בן שמעון.

מאמן מ.ס אשדוד רן בן שמעון, שנעדר מהקווים במשחק מול נס ציונה (שהסתיים בניצחון נס ציונה 0:2), יחזור למשחק הבית מול הפועל ירושלים הרביעית בטבלה במוצ"ש (אצטדיון הי"א, 19.00). בן שמעון נעדר בגלל צבירת 5 כרטיסים צהובים. המאמן התייחס למשחק החשוב של הקבוצה שרוצה לחזור לנצח

בן שמעון: "אנחנו מנסים לצמצם את הפער בין היכולת לתוצאות. היה לנו משחק לא רע נגד נס ציונה.  מול ירושלים זה יהיה סוג של משחק אחר לחלוטין. אין לי ספק שהאתגר הזה הוא במומנטום הנכון מבחינתנו. לא יהיו הרבה הזדמנויות וזה משחק מפתח למי שיש לו שאיפות השנה"

הליגה מאוד שיווניות

"זה עוד לא היה. מי שיהיה מרוכז בתקופה הזו ויהיה מחויב, יכול לתת פריצה מאוד יפה קדימה".

מבחינה מקצועית הרי שהקבוצה תחסר את חמודי כנעאן קשרה של הקבוצה שצבר 5 כרטיסים צהובים. הקפטן טום בן זקן שנעדר בגלל צהובים, עשוי לחזור לפחות לסגל הקבוצה לאחר שחזר לאימונים.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך