איך לעזור לילדים להתגבר על קשיים?

אם גם אתם רואים את הילדים שלכם מתמודדים עם קשיים אינסופיים ולא ממש יודעים איך לעזור להם בתוך סבך הגירויים והפיתויים העומדים מולם, זה הזמן לפנות לעזרה. אחרי שכבר ניסיתם את כל הדרכים לדבר עם הילדים שלכם ואתם רואים אותם ממשיכים ומתדרדרים להתנהגויות הרסניות, זו לא בושה לקבל עזרה

למעשה, לא רק שלא מדובר בבושה לקבל עזרה אלא יתרה מכך – ככל שתקדימו לסייע לאהוביכם לקבל את העזרה שלה הם זקוקים, כך יהיה להם קל יותר לשקם את עצמם וכך הם יותר יודו לכם בשלבים מאוחרים יותר. 

המשמעות של עזרה לילדים שלכם בשלבים שונים של החיים מאפשרת להם עצמם לבחור בעצמם את הצדדים הטובים ואת אלו שמאפשרים להם לבנות בעצמם את הצדדים הטובים והמיטיבים. אם עד היום הילדים שלכם בחרו בדרכים באופנים לא בריאות, זה הזמן שבו אתם פונים לעזרה ויכולים לבחור את הדרך הטובה ביותר ולתת לבני הנוער את ההזדמנות להציל את חייהם. ככל שתפנו לעזרה מוקדם יותר כך תמנעו מהילדים שלכם סבל נוסף.

הורים רבים אינם רואים או מתעלמים מהקשיים שילדיהם מתמודדים עמם. הלכה למעשה, ההתעלמות הזו הינה בין הגורמים ההרסניים ביותר לחייהם של בני הנוער משום שההורים הם אלו שיכולים לסייע לבני הנוער כל עוד הדבר אפשרי. פנייה לגורמי הסיוע הרלוונטיים וכן מתן עזרה באמצעות טיפולים מתאימים יכולים להציל את חיי הילדים.

היתרונות שבטיפולים בחוות שדה בר

חוות שדה בר הינה חווה טיפולית שהוקמה על ידי יוסי שדה. יוסי שדה הינו איש מקצוע מרובה ניסיון מתחום הטיפול אשר עבד בעברו עם מגוון רחב של קהלים, רובם משתייכים לאוכלוסיות בסיכון. 

היכולת לעבוד עם בני נוער שהאמון שלהם באנשי הטיפול מוטל בספק ונבנה באופן איטי והדרגתי במשך שנים רבות היא אינה יכולת מולדת. למעשה, מטפלים רבים מתמודדים עם קשיים חוזרים ונשנים בעבודה מתמשכת ולא פשוטה שמציבה אתגרים רבים בשל הקשיים במתן אמון מצד ילדים המצויים במצבי סיכון.

החווה הטיפולית של יוסי שדה הינה יוזמה המיועדת במיוחד עבור נערים ונערות אלו, שנפלטו ממסגרות אחרות וזקוקים ליד חמה ואוהבת המלווה אותם גם כשמקומות אחרים לא הצליחו לראות את הקשיים שלהם.

הקשיים הרגשיים של ילדים הנוטים להתקשות לתת אמון באנשי טיפול הינם גדולים פי כמה. זאת משום שברוב המקרים הם עצמם פועלים מתוך דפוסים הרסניים לא מודעים הגורמים להם לפגוע במטפלים וכתוצאה, לגרום למסגרות רבות לפלוט אותם החוצה. 

באמצעות עבודה של שנים עם בני נוער המתקשים במתן אמון באנשי טיפול אתם יכולים להיות רגועים שהילדים שלכם נמצאים בידיים טובות ומושגחים על ידי מיטב המדריכים והמטפלים בתחום העבודה עם בני נוער בסיכון.

כל מי שאי פעם ראה תהליך של החלמה של בני נוער מקשיים ראשוניים לרבות התמכרויות עד לשלב היציאה לחיים, יודע כי מדובר באחד התהליכים החשובים ביותר בחייהם של בני הנוער.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך