פסטיגל? הצחתקם את גמ"ח חסדי מאור מאיר.

כמו בכל שנה, ערך גמ"ח חסדי מאור מאיר והעומד בראשו, שמעון בן שמעון, מסיבת חנוכה ענקית, מהגדולות שנערכות בארץ, בהשתתפות אמנים רבים ועם חלוקת מתנות יקרות ערך והכל...בחינם לילדי אשדוד והסביבה.

בנר שלישי של חנוכה צוות גמ"ח חסדי מאור מאיר בניהולו של  שמעון בן שמעון הזמין לאודיטוריום ע"ש רמי נעים את כל ילדי אשדוד והסביבה למסיבת חנוכה ענקית ועשירה והכי חשוב ללא עלות. הכל בחינם.

בעוד בפסטיגל נאלצים ההורים לשלם סכומים גבוהים, בגמ"ח עורכי כל שנה את המסיבה הענקית ומיבנים את המצוקות הכלכלית ולכן עושים הכל למען הילדים מבלי שההורים יאלצו להגיד שאין להם כסף לכך. מדהים!

האלם היה מלא מפה לפה.

האולם התמלא עד אפס מקום בילדים והורים. המסיבה נפתחה בטקס הדלקת נרות חנוכה. מרכזו של הערב המרהיב היה מופע תיאטרון מרהיב בניהולו של ג'רום ארוש שכלל גם מופע של: ליצנים, פנטומימה, להטוטן אש מדהים , קסם של 'האיש בתוך הבלון'  ועוד.

אחד המופעים. להטוטן אש.

בשלב הבא של המסיבה נערכה קריאת תהילים מרגשת תוך כדי חלוקת עשרות כדורי רגל. לקראת סיום נערכה ההגרלה הגדולה והמסורתית שכללה פרסים יקרי ערך כמו, קורקינטים חדישים, טיסנים, משחקי חשיבה ועוד שלל פרסים יוקרתיים.

שמעון בן שמעון משמאל ואחד הפעילים המתנדבים, יריב אדרי והמתנות לילדים..

בסיומה של ההגרלה  חיכו לילדים והמשפחות מחוץ לאולם פינות חלוקה של שקיות הפתעה עשירות במיני מתיקה טרופיות, ספוגניות  פינת פופקורן . כל הילדים וההורים הודו לצוות גמ"ח מאור מאיר, הנקרא על שם הבחור מאור מאיר ז"ל, שבחייו עזר מכספו ומאר7חותיו למען אחרים ובראש ובראשונה לשמעון בן שמעון שניצח על המסיבה  ועל השפע שניתן בחינם ובעיקר בחיוך".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך