העוזר עזר

מ.ס אשדוד עם העוזר משה אוחיון (המאמן בן שמעון היה מוצהב) ונס ציונה עם עוזר המאמן עמי טיאר (המאמן ניר ברקוביץ' התפטר) נפגשו למשחק ליגה במוצ"ש במושבה. בסיום זה נגמר ב-0:2 לנס ציונה.
בן שמעון ואוחיון במשחק הקודם, כשבן שמעון עוד עמד על הקווים.

הסיפור היו העוזרים בנס ציונה ובאשדוד, במפגש בין נס ציונה מהתחתית למ.ס אשדוד במשחק במוצאי השבת באצטדיון המושבה בפ"ת.  באשדוד על הקווים היה משה אוחיון בגלל חמישה צהובים שהמאמן רן בן שמעון. בנס ציונה זה היה הרבה יותר מסובך. עמי טיאר הדריך את הקבוצה בגלל שהמאמן ניר ברקוביץ' התפטר ועבר לקריית שמונה. בסוף הסתבר כי העוזר מנס ציונה הצליח לחזור עם 3 נקודות בניצחון 0:2.

עוד לא הספקנו להרים ראש ומ.ס אשדוד כמעט כבשה. עברה כדקה וחצי וחמודי כנעאן בעט משישה מטרים אל השמיים אחרי מסירה  של זסנו. קרוב רחוק. 15 דקות אח"כ סבן בעט מ-20 מטר כדור מוסכן שגינזבורג שוער נס ציונה הדף לקרן. מ.ס אשדוד המשיכה ללחוץ ומגן נס ציונה הוציא מראשו של מוגיס שער בטוח. נס ציונה לא הגיעה לשער של אשדוד. בסיום המחצית הסתבר כי אשדוד אולי הגיעה ליד השער של נס ציונה, אבל לא כבשה.

(צילום: טל אקוקה).

המחצית השנייה הייתה בעיקר בין רחבות. שני השוערים, יואב ג'ראפי בצד של אשדוד ויוסי גינזבורג בצד של נס ציונה לא היו עבדו קשה מידי במחצית הזו.

אומנם היו כמה הזדמנויות בודדות, במחצית, אבל הן לא נוצלו. בוזגלו מנס ציונה (76) הסתובב יפה ברחבה ובעט פנימה אחרי כדור עומק חכם של טרוסט, אבל הדגל הורם בגלל נבדל והשער נפסל. מהצד השני צבטקוביץ', שכבש וניצח במשחק הקודם את נס ציונה (79) ניסה עם העקב מקרוב וגינזבורג עצר. גם ההזדמנות האמתית היחידה של נס ציונה במגרש בדקה ה-81 נעצרה על ידי ג'ראפי שיצא מצוין.

חמש דקות לסיום המשחק, נס ציונה שלא סיכנה את ג'ראפי, כבשה. מתפרצת של נס ציונה הסתיימה במסירה מצוינת של רויזמן לאלמוג בוזגלו שבעט מקרוב פנימה. 0:1 לנס ציונה, שסיכנה פעמיים באמת את שער אשדוד וכבשה פעם אחת. בתוספת הזמן נס ציונה כבשה את השני. רויזמן שבישל, כבש וקבע 0:2. נס ציונה בלי ברקוביץ' חזרה עם ניצחון חשוב, אשדוד צברה הפסד שני ברציפות.

מ.ס אשדוד: ג'ראפי, זסנו, אוואני, צבטקוביץ', קופרמן, גיל כהן, סבג (חכמון, 78), סבן (אדיר לוי, 57), כנעאן, מוגיס (הרוש, 68), ממאטה (בריהון, 57).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך