לילה של פרעות: רימון הלם, דקירות ופצועים קשה

לילה רווי אלימות בעיר: שני פצועים קשה מדקירות, פצוע בינוני באירוע דקירות אחר ורימון הלם לעבר ביתו של מוכר למשטרה. כל הפרטים >>>
דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

הפשע ממשיך להשתולל. רימון הלם, שני פצועים קשה מדקירות ופצוע בינוני באירוע דקירות אחר בעיר, הכל בלילה אחד. את הסיפתח של אירועי הפשיעה הלילה החל רימוו הלם שנזרק לעבר ביתו של מוכר למשטרה בעיר. משם העניינים רק הדרדרו.

כונני מד"א-הצלה דרום הוזנקו על ידי מוקד תגובה מיידית של מגן דוד אדום לאירוע דקירות ברחוב הטיילת באשדוד.

כונני מד״א-הצלה דרום, בסיוע חובשים ופרמדיקים של מד״א טיפלו ופינו 2 פצועים במצב קשה עם פציעות חודרות למרכז הרפואי אסותא אשדוד.

כונן מד"א-הצלה דרום, אליעזר שטיסל שהגיע ראשון למקום, מספר: "כשהגעתי למקום, הבחנתי בשני גברים עם פצעים חודרים בפלג גופם העליון. יחד עם חובשים ופרמדיקים נוספים הענקנו להם טיפול ראשוני מציל חיים, והם פונו במצב קשה לבית החולים אסותא אשדוד״.

כשלוש שעות לאחר מכן התרחש אירוע דקירות נוסף ברחוב קיבוץ גלויות בעיר.

כונני מד״א-הצלה דרום, בסיוע חובשים ופרמדיקים של מד״א טיפלו ופינו פצוע קל עד בינוני עם פציעות חודרות למרכז הרפואי אסותא אשדוד.

כונן מד"א-הצלה דרום, יענקי צישינסקי "כשהגעתי למקום עם אמבולנס מד"א שברשותי הבחנתי בגבר עם פצעים חודרים . יחד עם חובשים ופרמדיקים נוספים הענקנו להם טיפול ראשוני מציל חיים, והוא פונה במצב קל עד בינוני למרכז הרפואי אסותא אשדוד״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך