בן שמעון: "אנחנו משחקים נגד קבוצה שנמצאת כרגע בתקופה של חוסר וודאות"

מאמן מ.ס אשדוד לא יעמוד על הקווים במשחק בשבת (18.00, 'המושבה') מול נס ציונה, בגלל צהובים. יחליף אותו משה אוחיון עוזרו. בן שמעון הוסיף "מדובר בקבוצה עם שחקנים טובים".
בן שמעון.

רן בן שמעון, מאמן מ.ס אשדוד, שלא יעמוד על הקווים בעקבות חמישה כרטיסים צהובים אמר לקראת המשחק נגד סקציה נס ציונה בשבת (18.00, 'המושבה'): "אנחנו משחקים נגד קבוצה שנמצאת כרגע בתקופה של חוסר וודאות, אבל מדובר בקבוצה עם שחקנים טובים. המצב שלהם הופך את המשחק הזה לקצת יותר מורכב מבחינתנו, אבל אנחנו מתכוננים ונגיע מוכנים". מי שיחליף את בן שמעון הוא עוזרו, משה אוחיון.

על האופי של הקבוצה במשחקים האחרונים אמר בן שמעון: "הקבוצה מגלה אופי העונה והיא מתקדמת ממשחק למשחק, ואת זה אני הכי אוהב לראות. עשינו שני משחקים טובים נגד הפועל ב"ש, באחד המשחקים גם הצלחנו לעשות מהפך, וחשוב לנו מאוד להביא את שלושת הנקודות בשבת נגד נס ציונה ואני סומך מאוד על השחקנים שלי שיעשו את העבודה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך