חצי דרך

קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד, מחזיקת הגביע בשנתיים האחרונות, גברה על קרית-מוצקין 30:34, ברבע גמר גביע המדינה ועלתה לחצי הגמר. חצאי הגמר ייערכו ב-21.2. ההגרלה בחמישי.
וויאצ'יץ' מאשדוד, איגור קריבוקאפיץ' ופיליפ לאובץ ממוצקין. (צילום: משה דהן).

כיאה למחזיקת הגביע. קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד, מחזיקת גביע המדינה, עלתה בשלישי לחצי הגמר לאחר שגברה על מכבי קרית מוצקין 34:30 והיא ממשיכה במסע שלה להגן שוב על התואר.משחקי חצי גמר גביע המדינה ייערכו ב-21 בחודש פברואר (הגרלת המשחקים צפויה להתקיים ביום חמישי, ולאחריה ייקבע האולם המארח).

אשדוד, מחזיקת גביע המדינה בשנתיים האחרונות התקשתה מול קרית מוצקין, שנכנסה טוב למשחק וגרמה לה לרדוף אחריה בחלק משלבי המחצית הראשונה. ריסטו וויאצ'יץ' הוריד את אשדוד להפסקה ביתרון של שער, והיא ידעה לשמור על היתרון שלה עד לסיום.

כבשו לאשדוד: ריסטו וויאצ'יץ' 10 שערים, עמרי קושמרו 6, עמית סטלמן 5, אביב לייפר 4, לו אקסברוד ו-ווק מילנקוביץ' 2 כ"א, ניבו לוי, אור פרקש, אלכסנדר באביץ', איתי סויסה וסבסטיסלב וורקיץ' 1 כ"א. עצירות שוערים – ורקיץ' סיים עם 10 עצירות מ-31 זריקות. אורן מאירוביץ עם 5 מ-13.  שפטו נועם בן ארויה ושי כהן.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך