הגיעו לאפס

סוף סוף, לאחר סיבוב שלם הצליחה הפועל אדומים אשדוד להוריד מעליה את מינוס הנקודות. אשדוד סיימה בתיקו דרמטי בייתי מול נוף הגליל, עם שער בדקה ה-91. אדומים עם אפס נקודות.

סיבוב באפס.

קבות הפועל אדומים אשדוד הצליחה לאחר סיבוב שלם של 15 משחקים בליגה הלאומית להגיע ל…אפס נקודות. אדומים אשדוד הורידה מעליה 12 נקודות מינוס שנגזרו עליה בעונה שעברה בגלל בעיות תקציביות.

אשדוד עשתה את זה בצורה הכי דרמטית שניתן לאחר תיקו בדקה ה-91 במשחק הביתי מול היריבה לתחתית, נוף הגליל. נאור עבודי, אקס מ.ס אשדוד, העלה את האורחים ל-0:1 בדקה ה-35, אבל בדקה ה-91 כאמור, השווה שון עדרי ושלח את אשדוד לחגוג עם האפס…בנקודות.

אשדוד רחוקה עתה 15 נקודות מהמקום שמוביל למבחנים, או במילים אחרות 5 משחיק ליגה מהמקום שעשוי להשאיר אותה בליגה. עד לסיום העונה נותרו 22 משחקים. אגב, אם לא היה ניתן עונש מינוס 12 הנקודות אשדוד הייתה עולה מקום אחד, ל-15 על חשבונה של נוף הגליל, אבל הייתה רחוקה רק 5 נקודות מהמקום בו נשארים בליגה, המקום ה-13.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך