סייבקס מיוס 2

לידה היא אחת הדברים הטבעיים והיפים שאישה יכולה לחוות בחייה. עם זאת, זה לא פשוט כלל לכן חשוב להכין את עצמך ללידה כדי שתהיי מוכנה לכל דבר בבוא העת
תמונה: freepik

כמה מהדרכים הטובות ביותר להתכונן ללידה:

-מחקר על לידה ומה היא כרוכה

-למד על האפשרויות שלך

-מצא מיילדת או רופא שאתה מרגיש איתם בנוח

-לקחת שיעורי לידה

-תרגול טכניקות נשימה וטכניקות הרפיה

-הכנת חדר התינוק מראש: מיטה, עגלה וביגוד

איך בוחרים עגלה לתינוק?

הדבר הראשון שאת צריכה לשקול הוא גודל העגלה שהיא תתאים לרכב שלך ולבית שלך.

כדאי לחשוב גם על משקל העגלה, אם את צריכה לסחוב אותה לעתים קרובות אז עגלה קלת משקל עדיפה לך כמו לדוגמא עגלת סייבקס מיוס 2.

צריך לחשוב גם על הגלגלים של העגלה. לחלקם יש גלגלים קבועים, ואחרים בעלי גלגלים מסתובבים הניתנים לנעילה לצורכי בטיחות.

הדבר הבא שיש לקחת בחשבון הוא באיזו תדירות תשתמשי בה. אם את מתכננת להשתמש בה כל יום, אז חומר כבד עשוי להיות הטוב ביותר עבורך. במידה ולא, אז קל משקל יעבוד מצוין!

ומה שנשאר זה רק לחכות ליום הגדול! ניתן להשתמש בבלונים כדי להפוך את החגיגה למהנה ובלתי נשכחת יותר.

בלונים הם סמל של חגיגה ושמחה. הם משמשים לכל מיני אירועים ניתן לעשות משלוח מתנה ליום הולדת,  הולדת תינוק ועד לחתונות.

הם דרך מצוינת להפוך אירוע למרגש יותר. הסוג הפופולרי ביותר של בלונים הוא למסיבות גילוי מגדר. הם שמים בלונים כחולים או ורודים בקופסה, וכאשר הם פותחים את הקופסה, ישוחררו בלונים כחולים או ורודים.

הכנת חדר התינוק

חדר תינוק הוא מקום שצריך ליצור בזהירות ובתשומת לב מרבית. ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון בעת עיצוב חדר תינוק, אך החשוב ביותר הוא בטיחות.

יש למקם את מיטת התינוק בפינת החדר, עם לפחות 3 מטרים של מקום משני הצדדים לגישה נוחה ונראות. כמו כן, אין להניח את העריסה ליד חלון או כל סכנה פוטנציאלית אחרת העלולה לגרום לפציעה לילדכם.

סידור חדר התינוק תוך מחשבה על בטיחות. לא צריכות להיות פינות חדות או משהו שהתינוק יכול להיפגע בהם. הרהיטים צריכים להיות נמוכים לקרקע כדי שהתינוק לא יוכל לטפס עליו ויפגע בעצמו. לעריסה, למשל, לא אמורים להיות סורגים או מסילות שהתינוק עלול להיתקע בהם.

סידור בצורה שהילד יוכל לחקור ולגלות בעצמו. בחדר צריך להיות אזור משחקים בטוח עם הרבה מקום לנוע בו. צריכים להיות הרבה חפצים צבעוניים שיכולים לעורר את החושים של התינוק ולעודד אותו לחקור.

ישנם שלושה סוגים עיקריים של חללים: חדר ילדים, אזור שינה ואזור משחקים. כדאי גם לשקול כמה זמן ילדך יבלה בחדרו בכל יום ואיזו סביבה הם צריכים כדי לשגשג. לבסוף, חשוב לחשוב על איך ילדך ירגיש לגבי המרחב שלו ככל שהוא יתבגר ויתפתח תחושה של זהות עצמית.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך