השכרת ציוד לאירועים

תעשיית האירועים נמצאת בחזית החדשנות והטכנולוגיה. חברות השכרת ציוד לאירועים יכולות לספק מגוון רחב של מוצרים ושירותים כדי לענות על כל צורך.
תמונה: freepik

 

ישנן סיבות רבות מדוע מתכנני אירועים עשויים לבחור לשכור ציוד במקום לרכוש אותו על הסף. אלו כוללים:

– אירוע חד פעמי שאינו מצדיק רכישת ציוד

– הצורך בפריטים מיוחדים או נדירים

– הרצון להתנסות בטכנולוגיה חדשה לפני קנייה

– חוסר בשטח אחסון

 

קצת על ענף השכרת ציוד לאירועים

 

השכרת ציוד לאירועים היא ענף צומח. הזמינות של חברות השכרת ציוד הקלה על מתכנני האירועים למצוא את הציוד המתאים לאירוע שלהם.

ישנן שני סוגים של חברות להשכרת ציוד: כאלה שמשכירות את כל החבילה וכאלה שמספקות פריטים בודדים. הסוג הראשון מציע חבילה שלמה ללקוח, אך היא עשויה לעלות ביוקר וייתכן שלא יהיה מספיק זמן לנסות את המוצרים השונים לפני בחירת אחד. הסוג השני מספק פריטים בודדים, מה שמאפשר ללקוחות לבחור מה הם צריכים, אך עליהם לרכוש כל פריט בנפרד.

 

למה חשוב לבחור רק ציוד איכותי?

הציוד המתאים לאירוע הוא חיוני. זה יכול לעשות או להרוס את האירוע. חלק מהמוצרים הם:

אוהלים: אוהלים מושכרים לרוב לאירועים גדולים שאינם נערכים בבניין או בחלל סגור אחר. הם מספקים מחסה מפני שמש וגשם וניתן להשתמש בהם כדי לחלק את החלל באירוע, כך שאנשים לא ילכו לאיבוד או המומים.

שולחן וכיסאות: שולחנות וכיסאות מושכרים לעתים קרובות כדי לספק מקומות ישיבה באירוע שבו אין מקומות ישיבה פנויים (למשל, חתונה). שולחנות מגיעים בכל הגדלים, הצורות, הסגנונות, הצבעים וכו', לכן חשוב לברר מה הגודל של השולחן הדרוש לאירוע שלכם לפני השכרת אחד.

מצעים: מצעים מושכרים לעתים קרובות כדי להוסיף אלגנטיות לקבלת פנים בחתונה או לאירוע רשמי אחר שבו האורחים ישבו (למשל, מסיבת ארוחת ערב).

 

בר אקטיבי לאירועים

 

בר אקטיבי לאירועים הוא דרך להפוך את האירוע שלכם לאינטראקטיבי יותר. אפשר לשים את הבר באמצע החדר ולבקש מאנשים לעבור בו. זו דרך מצוינת לגרום לאנשים לזוז, בזמן שהם גם מקבלים את המשקאות שלהם.

זוהי דרך חדשה לערבב את חווית האירוע שלך על ידי הוספת אלמנט של חברתי ופעילות גופנית. אפשר גם לעצב אותו עם סורגים מובנים משני הצדדים ועמידה באמצע, כך שתוכלו להגיש משקאות וחטיפים לאורחים בזמן שהם עוברים בו.

עם בר אקטיבי תוכלו להעניק לאורחים שלכם את האפשרות לבחור מתוך מגוון מאכלים בריאים הקלים על הסביבה וזה יכול לשמש לכל סוג של אירוע, החל מכנסים, בת מצווה, אירועים פרטיים, חתונות, מסיבות רווקות ועד מסיבות חג.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך