לא כל יום גביע

לאחר שנפגשה איתה בגביע המדינה ביום שני וניצחה אותה 1:2, פגשה מ.ס אשדוד במוצ"ש שוב את הפועל באר שבע למשחק במסגרת הליגה, שפתח את הסיבוב השני. זה נגמר עם ניצחון 0:1 של באר שבע. אשדוד הייתה ראויה לנקודה. אדום לאבו עביד בשניות הסיום.
צילום טל אקוקה.

פעמיים בשבוע? לאחר הניצחון הגדול בגביע ביום שני על באר שבע 1:2, הגיעה אותה באר שבע למשחק בליגה במסגרת הסיבוב השני, במוצאי השבת. אשדוד רצתה לסמן ניצחון גם הפעם. הפועל זו הייתה באר שבע שניצחה 0:1 עם שער בדקה ה-79. אשדוד נשארה מאוכזבת ובצדק כי יכולה הייתה לצאת לפחות עם נקודה. אבל מה לעשות לא כל יום גביע.

מ.ס אשדוד הייתה דומיננטית יותר במשחק ושלטה בקצב. זה לא התבטא אומנם בשער, אבל מהצד השני ג'ראפי כמעט לא הזיע. זה נראה כהמשך של המחצית השנייה בגביע המדינה. בדקה ה-33 אשדוד כמעט כבשה. דיוויד קופרמן בהגבהה מצוינת מצא את הראש של מוגיס שמצא את המשקוף.

מהצד השני באר שבע הזכירה כי גם היא פה. בדקה ה-39 ג'ראפי בזינוק טוב מנע מצב לא נעים מאשדוד. שתי דקות אח"כ אדריאן פאון סיים התקפה ליד הקורה של ג'ראפי.

בן שמעון. (צילום: טל אקוקה)

אשדוד פתחה את המחצית עם החמצה של שער בטוח. מוגיס הוציא רוחב (54) וממאטה שלח רגל ארוכה והכדור עבר סמוך לקורת באר שבע. זה היה צריך להיות שער. אבל גם באר שבע הייתה צריכה לעלות על הלוח כשיוג'ין אנסה בדקה ה-65 נגח לבדו מול ג'ראפי לכיוון הלא נכון "והרחיק"  אותו במקום לכבוש.

בדקה ה-79 אשדוד הבינה שלשלוט לא מספיק. רותם חטואל שנכנס כמחליף שלח כדור חזק לרשת הגבוהה של ג'ראפי, שלא יכול היה לעצור – 0:1 לבאר שבע. אכזבה גדולה ובצדק באשדוד.

אשדוד רצתה לחזור, הגיע לה לחזור. חמודי כנעאן (82) ואדיר לוי (85) הגיעו למצבים מסוכנים ליד השער של באר שבע, אבל זה היה רק כמעט. בתוספת הזמן איאד אבו עביד הכשיל את חמודי כנעאו וראה את האדום לאחר שה-VAR תיקן את השופט גרינפלד.  באר שבע שאיבדה את הגביע באשדוד, לקחה את הנקודות בליגה עם ניצחון של 0:1. מבחינתה זה לא פחות חשוב.

מ.ס אשדוד: ג'ראפי, בן זקן (זסנו, 69), אוואני (חכמון, 75), צבטקוביץ', קופרמן (הרוש, 69), גיל כהן, סבג, כנעאן, מוגיס (בריהון, 63), סבן, ממאטה (אדיר לוי, 75)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך