שוקלים למכור את הרכב לפירוק? הנה כמה דברים שחשוב שתדעו

אם ברשותכם רכב שיצא מכלל שימוש, רכב לא תקין או רכב בעל תקלות רבות שקשה ויקר לתקן – ייתכן ומכירת הרכב לפירוק עשויה לסייע לכם
תמונה: CANVA

הרכב לא תקין? וודאי שקלתם להעמיד אותו למכירה באתרי האינטרנט השונים וברשתות החברתיות. שנייה לפני שמפרסמים, חשוב לזכור שבמקרים רבים – מכירת רכב ישן עלולה לעלות לכם בזמן יקר, משאבים רבים ובנוסף לכל –  להניב רווח קטן ממכירת הרכב לבעלי מקצוע אחרים בתעשייה דוגמת קונה רכבים לפירוק אשר מבין ויודע מה וכיצד לעשות עם חלקי הרכב השונים. 

בשונה ממכירת הרכב לקונה רכבים לנסיעה, בה יש להכין את הרכב, להוריד מדבקות מיותרות ולוודא את תקינות השלדה וחלקים אחרים ברכב, כאשר מוכרים את הרכב לקונה רכבים לפירוק – אין צורך בהכנה מוקדמת, ניתן להציג את הרכב במצבו הקיים, ויתרה מכך – לציין ולהוסיף אילו חלקים הוחלפו, התווספו ועוד. 

חשוב לזכור – עלות רכב שאינו תקין הינה מינורית עד אפסית, ומכירת הרכב לקונה רכבים לא תקינים או לפירוק הינה הפתרון הטוב ביותר הקיים כיום בשוק הרכבים והחלפים. 

כיצד מתבצע תהליך הורדת רכב מהכביש? 

בשלב הראשון –  פונים אל משרד הרישוי ומוכיחים בעלות על הרכב על ידי הצגת מסמכים רלוונטיים – העברת בעלות אם ישנה, רישיון רכב ותעודת זהות. 

בשלב השני – מגישים טופס בשם 'הורדת רכב מהכביש' – מדובר בטופס קצר הפורט את סיבת הורדת הרכב ופרטים בסייסים על הרכב. את הטופס ניתן להגיש בצורה מקוונת או פיזית – במשרד הרישוי. 

בשלב השלישי – באם שולמה אגרת הרכב מראש, ניתן לבקש ולהזדכות על אגרת הרכב – לא חבל לשלם אגרה על רכב לא קיים או פעיל? 

השלבים עלולים להתפרש בעיני רבים כמורכבים ובירוקרטיים, אך הלכה למעשה – הם די קצרים ומהירים, במידה ומבצעים אותם כראוי ובסדר הנכון. 

לאחר מילוי השלבים הללו, ניתן להתחיל בתהליך המכירה. 

זכרו – במידה ולא תבקשו להוריד את הרכב מהכביש, אתם עלולים להמשיך ולקבל דרישות תשלום על רכב לא קיים ופעיל ובמקרים גרועים יותר, אף למצוא את עצמכם חשופים לתביעות שונות הנוגעות ברכב ובשימוש בו. 

מה עושים לאחר הורדת הרכב מהכביש?

כעת, פונים אל קונה רכבים לפירוק ו/או איש מקצוע הבקיא בתחום, אצלנו, באור דיין רכבים תוכלו להנות משירות איכותי של קניית רכבים לפירוק בכל מצב ואפילו – לקבל תשלום בכסף מזומן בעת המכירה. 

מה עושה מי שלא רוצה לנסוע? 

אצלנו, תוכלו להנות גם משירות של מכירה בבית – אנחנו מגיעים אליכם לבית, בוחנים את הרכב, נותנים את הצעת המחיר הטובה בשוק, רוכשים את הרכב וזהו. 

ברכותיי – גם נפטרתם מגרוטאה ישנה וגם הרווחתם סכום נכבד על רכב שהיה עומד, מחליד ונרקב בחנייה. 

רוצים להתייעץ או לקבל הצעת מחיר? צרו קשר עוד היום ונעזור לכם בכל הנדרש בתהליך מכירת הרכב לפירוק או לחלקים.

053-8828991 – אור 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך