ביקור מיוחד

שגריר מרוקו בישראל הגיע לאשדוד לצפות בחצי גמר המונדיאל

שגריר מרוקו בישראל עבד אל־רחים ביוד, בחר להגיע לאשדוד לבית הספר על שם רבין לצפות, עם עוד מאות מוזמנים, בחצי גמר המונדיאל בו תשחק מרוקו מול צרפת. גם ראש העיר אשדוד הגיע.
שגריר מרוקו ראשון משמאל עם מכובדים נוספים שהגיעו איתו לאשדוד.

עיני רבים בעולם יופנו הערה, רביעי, למשחק המסקרן בחצי גמר גביע העולם בין מרוקו לצרפת, שייערך בקטאר. אבל יש מי שבחר לצפות במשחק דווקא כאן, בעיר אשדוד.

מסתבר כי שגריר מרוקו בישראל עבד אל־רחים ביוד, בחר לצפות במשחק עם עוד מאות מוזמנים ואנשי פמלייתו ומכובדים נוספים באשדוד. ההקרנה המיוחדת תיערך בבית הספר על שם יצחק רבין בעיר. בין המוז נם המיוחדים היה גם ראש העיר אשדוד ד"ר יחיאל לסרי, שלו ולשגריר יש יחסים מצוינים והוא מקדם בכל פעם את ענייניה של אשדוד במרוקו.

מרוקו (ממרקו) אטיאס. לפני ראיון לטלוויזיה המרוקאית.

הביקור הזה מעורר עניין גם בטלוויזיה של מרוקו. אחד האנשים שעוזר בעניין הוא מרקו אטיאס, בעל קשרים רבים במרוקו ומשמש לא פעם כאיש קשר בין ישראל ואשדוד לבין גורמים במרוקו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך