ביקור חשוב

סופר רבי המכר האמריקאי, ד"ר ג'ון דמרטיני, הגיע לנמל אשדוד

במהלך הביקור, דמרטיני העביר הרצאה לעובדי הנמל וסטרטאפים הפועלים בו על יזמות, והתנסה במנופים החדשניים של רציף 21.
עובדי נמל אשדוד מגישים תביעות אישיות נגד הנהלת הנמל
נמל אשדוד.

נמל אשדוד אירח בשבוע שעבר את ד"ר ג'ון דמרטיני, אחד המומחים הבינלאומיים המובילים בתחום ההתפתחות האישית והעסקית, אשר פרסם 40 ספרים שתורגמו ל-39 שפות, ורבים מהם הפכו לרבי מכר. דמרטיני הגיע בספינתו הפרטית, ולאחר מכן העביר הרצאה לקהילת סוכני החדשנות של הנמל ולסטרטאפים אשר לוקחים חלק בחממה הטכנולוגית של הנמל, Blue Ocean for Startups, ביוזמת מחלקת החדשנות.

במהלך ההרצאה, דמרטיני הציג את התובנות שלו על הצלחה ויזמות. כמו כן, דיבר על  כלים מנטליים להתמודדות עם האתגרים בעולם כאוטי וחסר ודאות, דרכים להגשמה עצמית דרך עשייה, חשיבה מחוץ לקופסא במסע היזמות, והאופן שבו יזמים יכולים לקדם מהלכים אשר הולכים את הערכים שחשובים להם. לאחר ההרצאה, דמרטיני הגיע לסימולטור והתנסה במנופים החדשניים שברציף 21.

צילום יח"צ.

רועי אברהמי, מנהל מחלקת החדשנות של נמל אשדוד, מסר: "נמל אשדוד עושה את מירב המאמצים בשביל לקדם יזמות, בין אם באמצעות החממה הטכנולוגית שהקמנו ופועלים בה כבר 60 סטארטאפים ישראלים אשר משנים את עולם הלוגיסטיקה, הסייבר, הסביבה, והשינוע, ובין אם באמצעות הענקת כלים מעשיים לקהילת סוכני החדשנות וליזמים הפועלים בנמל. אני מודה לד"ר ג'ון דמרטיני שהגיע להתארח בנמל, ובטוח שההרצאה שלו גרמה לכל הנוכחים לחשוב אחרת על המציאות."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך