לא עוצרת. ניצחון שביעי ברציפות למכבי בנות אשדוד

העונה אומנם הגיעה רק למחזור השביעי שלה, אבל שתי הקבוצות הבולטות ביותר – המוליכה מכבי בנות אשדוד והאלופה אליצור רמלה - נפגשו הערב במשחק שהראה שוב מדוע הן נחשבות לקבוצות החמות ביותר בכדורסל הישראלי. אשדוד הייתה זו שניצחה בניצחון השביעי ברציפות - 68:70.

מושלמת. מכבי בנות אשדוד לא עוצרת. ניצחון שביעי ברציפות והפעם על אליצור רמלה הקשה. אשדוד יצאה מהמשחק המותח הזה בניצחון 68:70.

כבר מהדקות הראשונות היה ברור שזה משחק שילך לצבע. קלני בראון המקומית הייתה דומיננטית באשדוד, בשעה שהיד קצת רעדה מבחוץ ונטישה היידמן קלעה את השלשה היחידה מתוך שבע הניסיונות הראשונים של המארחות. רמלה רצה טוב יותר ברבע הראשון ואוסטין בלטה והעניקה לקבוצתה יתרון 20-24 אחרי עשר דקות

ההגנה של אשדוד התייצבה בתחילת הרבע השני וספגה רק 4 נקודות בשש הדקות הראשונות. אשדוד, בראשותה של היידמן המצוינת (13 נקודות ברבע השני), ביצעה מהפך ועלתה ל-24-29 לפני ששירה העליון הזעיקה פסק זמן. אלא שאפילו טיים אאוט שני לא הצליח להעיר את האורחות שירדו להפסקה בפיגור 39:32.

רמלה התקשתה להיכנס לקצב התקפי גם בתחילת הרבע השלישי, אבל סחיטה העבירה השלישית מבראון שלחה את הכוכבת המקומית לנוח ונתנה הזדמנות לאוסטין ולמוסבי לחגוג מתחת מסלים. מי שהגיעה למשחק וסייעה מאוד לצמק את הפער בתחילת הרבע האחרון הייתה עדן רוטברג, שלקחה את משחק ההתקפה של האורחות על עצמה והפכה את האירוע לקרב של כדור אחד. כשרוטברג קלעה את הנקודה התשיעית שלה ברבע הרביעי – רמלה הגיעה לשוויון המיוחל – 59:59.

ואז התחילה הדרמה: לחובת שירה העליון נשרקה עבירה טכנית, אבל קלני בראון החטיאה את כל שלוש הזריקות מהקו, לפני שרמלה ניצלה את ההזדמנות ועלתה ליתרון. דווקא השחקנית שלא הייתה בגמר הפלייאוף בעונה שעברה, שאטורי ווקר, הייתה זו שלקחה על עצמה את האחריות להשאיר את אשדוד במשחק ברגעים הקשים. במצב של שוויון 65:65, 40 שניות לסיום, היא הלכה לקו והעלתה את אשדוד ליתרון נקודה. אוסטין ניסתה בכוח לזרוק לסל למרות הגנה נהדרת של אשדוד עליה, אבל החטיאה והיידמן נשלחה לשתי זריקות מהקו שצללו פנימה.


במצב של 65:68 ו-16 שניות בלבד על השעון, רמלה הייתה חייבת לזרוק מחוץ לקשת. לאשדוד היו אמנם שתי עבירות לתת אבל היא נמנעה מלבצע אותן ואליסה ברון – מי אם לא היא – לקחה את הזריקה משלוש תחת לחץ, קלעה והשוותה את התוצאה ל-68:68, 7.7 שניות לסיום.

כשנדמה היה שאנחנו לקראת הארכה, אשדוד חזרה נהדר מפסק הזמן וביצעה תרגיל מהיר, שבסיומו זריקה מחצי מרחק של בראון העלתה אותה ליתרון 68:70 – למרות שמירה צמודה מצד אוסטין. לרמלה נשארו כמעט 5 שניות לכפות הארכה או אפילו לנצח את המשחק, אשדוד שוב לא ביצעה עבירה, אבל הפעם ברון החמיצה את ההזדמנות להשוות מאזור קו העונשין ואשדוד חגגה ניצחון חשוב ויוקרתי על היריבה העיקרית שלה על התואר – ניצחון שגם משאיר אותה עם מאזן מושלם בתום מחזור המשחקים השביעי.

קלעו לאשדוד: היידמן 17, אלדמן 14, בראון 11, ווקר 11, יצחקי 7, סהר 6, כהן 4.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך