בלי ג'ראפי המורחק, בלי חסון הפצוע ועם תומר עמר בשער

מ.ס אשדוד תארח בשני את הפועל באר שבע (19.00, אצטדיון הי"א) במסגרת סיבוב ח' של גביע המדינה. השוער הראשון יואב ג'ראפי ייעדר בגלל הרחקה בגביע הטוטו. השוער השני, סהר חסון ייעדר בגלל ניתוח שעבר, כך שבשער יעמוד השוער השלישי, תומר עמר. בספסל יהיה שוער מהנוער. ג'ראפי אמור לחזור לשחק בליגה בשבת מול.. באר שבע.
תומר עמר (צילום: משה סידי)

בימים האחרונים מאמן השוערים של מ.ס אשדוד, רפי כהן היה עסוק. זה קרה דווקא כששני השוערים הראשונים שלו לא יישחקו. הסיבה, הוא היה צריך להכין מקצועית ומנטאלית את השוער השלישי, תומר עמר, למשחק בשני (19.00, אצטדיון הי"א) בגביע המדינה סיבוב ח', מול הפועל באר שבע.

יואב ג'ראפי השוער הראשון הורחק בגביע הטוטו מול ריינה, באדום ששלף לעברו שלום בן אברהם, אדום השנוי במחלוקת לאחר שהכדור פגע בידו כשיצא מחוץ לרחבה. ג'ראפי : "הכדור ניתז מהגוף לכן אין אדום".

רפי כהן מאמן השוערים של מ.ס אשדוד. (צילום: משה סידי)

השוער השני, סהר חסון עבר ניתוח בגלל בעיה שהוא סובל ממנה מתחת לברך, וחשב שהזמן הטוב ביותר לכך הוא הפגרה. איש לא ידע שג'ראפי יורחק. כך נוצר מצב שמי שיעמוד בשער הוא תומר עמר הצעיר, השוער השלישי, שעד כה עמד בליגה א'. מי שיהיה השוער השני בטופס הוא שוער מהנוער, כנראה יואב אריכא.

אגב, ג'ראפי עצמו יורחק ממשחק אחד אוטומטית, מה שמלמד שהוא יחזור כבר בשבת למשחק הליגה מול….הפועל באר שבע, שוב באצטדיון הי"א.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך