הפתעה בסיבוב

עם סיום הסיבוב הראשון בליגת העל בכדוריד, הרצליה ניצחה את הפועל אשדוד האלופה בבית 29:32, אשדוד סיימה את הסיבוב במקום החמישי.
צילום: אלי בן גוזי.

הפתעה עם סיום הסיבוב הראשון. קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד, אלופת המדינה, נוצחה בבית 29:32.

משחק צמרת שעמד בציפיות, וכן – הרצליה היא קבוצה שאוהבת לשחק באשדוד, וגם ידעה לחזור בדקות הסיום מפיגור למהפך – ולסגור סיבוב מרשים מאוד מבחינה במאזן של 3:8 ניצחונות-הפסדים (כמו אשדוד).

הרבו לכבוש לאשדוד: ריסטו וויאצי'ץ', יובל כץ ועמית סטלמן 5 כ"א. שופטים: מתן פינקר ואלון קפלינסקי.

יגת ווינר בכדוריד השלימה את סיבוב המשחקים הראשון – ומכאן הדרך מתפצלת – לשלב הבתים שיחל במהלך חודש ינואר – כאשר 6 הראשונות (בסדר הבא) – הפועל ראשל"צ (20 נק'), א.ס רמת השרון (17 נק'), מכבי ראשל"צ (17 נק'), בני הרצליה (16 נק'), הפועל אשדוד (16 נק') ומ.כ חולון (15 נק') – יתחרו בשני סיבובי משחקים (10 מחזורים בסה"כ) על הדירוג שיוביל ויקבע את סדרות הפליאוף.
המחזור ה-11 היום השלים את הרביעייה הראשונה – זו שהעפילה לשלב רבע גמר גביע המדינה (ב-20/19 בדצמבר), כאשר הקבוצות שסיימו במקומות 12-5 יתחלו את דרכן בסיבוב הראשון שייערך ביום חמישי (ה-15 בחודש), – ו-4 המנצחות בו יעפילו שלב (ההגרלה ברבע הגמר פתוחה). כאמור, הרביעייה הראשונה כוללת את הפועל ראשל"צ – שסיימה ראשונה את הסיבוב הראשון עם מאזן מרשים של 1:10 ניצחונות והפסד בודד (למכבי ראשל"צ), את רמת השרון ומכבי ראשל"צ עם 17 נק' כ"א, ואת הפתעת הסיבוב הראשון – בני הרצליה, שניצחה בחוץ את הפועל אשדוד 29:32, ודחקה אותה אל המקום החמישי – למרות שהשתיים בשוויון נקודות. הגרלת הסיבוב הראשון ורבע הגמר תיערך ביום ראשון.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך