אירוע קשה

פצוע קשה בשריפה בבית באשדוד

השריפה ארעה בבניין בקומה ראשונה ברחוב נחמן סיריקין. בעל הדירה, בן 56, שניסה לכבות את השריפה לפני הגעת לוחמי האש, נכווה בחלק מגופו.
צילומים: כבאות והצלה תחנה אזורית אשדוד.

לוחמי האש של תחנת אשדוד פעלו הבוקר, שישי, בשריפת בית ברחוב נחמן סירקין ברובע ט"ו באשדוד, עם חשש ללכודים בעיר אשדוד .

בהגיעם למקום הבחינו לוחמי האש בעשן סמיך רב שנראה ולהבות מחלונות הבית, במקביל ריבוי הודעות מבתיהם סמוכים על עשן רב בבית שלהם.יש לציין מדובר בבניין בן ארבע קומות ושריפה הייתה בקומה הראשונה דבר שמאוד מסכן את שאר הבניין. לוחמי האש מיד החלו בפעולות כיבוי וסריקה.

במקביל בעל הדירה שניסה לכבות את השריפה לפני הגעת לוחמי האש נכווה בחלק מגופו והוא עבר לטיפול מד"א שם הוגדר מצבו בינוני עד קשה.

מפקד המשמרת רב רשף גבי אזולאי מסר: "בגלל עוצמת האש בבית וריבוי העשן הנחתי את תושבי הבניין להיסגר ולהימצא ליד חלון או מרפסת עד לשליטה בעשן והאש. מאחר ומוקד האש היה בקומה ראשונה כל העשן עלה לקומות מעל וגרם לפאניקה. לוחמי האש מיד כיבוי את מוקד הדליקה כמו כן שחרור עשן מבוקר שכלל סריקות בדירה ובכלל הבניין עד לשליטה באירוע".

לא היו נפגעים נוספים פרט לבעל הדירה. חוקר דליקות מטעם כבאות והצלה לישראל הוא הוקפץ לזירה לחקור את פרוץ הדליקה.

דובר מד"א, זכי הלר : הבוקר בשעה 05:47 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש, על שריפה בדירה בבניין בן 4 קומות ברחוב נחמן סירקין באשדוד. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לביה"ח אסותא באשדוד, גבר כבן 56 במצב בינוני, עם כוויות בדרגה ב' ביידים ולאחר שאיפת עשן.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך